Upprepar mig men : Den Àr riktigt lÀcker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har sjÀlv en mudman pÄ vÀg in med en röd mod a la @spammerstakeahike rangeman
KĂ€nns ganska somrigt
Tycker NV modellerna har en hÀrlig fÀrg, denna mer intensivt blÄ Àn sin efterföljare med djupmÀtare.Upprepar mig men : Den Àr riktigt lÀcker.
Jag har svÄrt att vÀlja en favorit bland D modellerna men denna Àr sÄ jÀkla bra!Tyckte froggen var vÀrd lite bÀttre bilder!
![]()
Verkligen! Subtilt blÄ. Lite fÀrg utan att bli för mycket!Jag har svÄrt att vÀlja en favorit bland D modellerna men denna Àr sÄ jÀkla bra!
Det var den första D Froggen för min del och den gav lite vÀl mycket mersmak kan jag konstatera sÄ hÀr i efterhand.Verkligen! Subtilt blÄ. Lite fÀrg utan att bli för mycket!
Froggarna stannar förmodar jag? Jag tycker din turkosa och din japan gula Ă€r grym. Ăven den med vit bezel och blĂ„tt band. Har du kvar den förresten? Var lĂ€ngesen jag sĂ„g den.Det var den första D Froggen för min del och den gav lite vĂ€l mycket mersmak kan jag konstatera sĂ„ hĂ€r i efterhand.![]()
Aldrig sĂ„lt en Frog, bara köpt fler.Froggarna stannar förmodar jag? Jag tycker din turkosa och din japan gula Ă€r grym. Ăven den med vit bezel och blĂ„tt band. Har du kvar den förresten? Var lĂ€ngesen jag sĂ„g den.
SÄ snygg!Aldrig sÄlt en Frog, bara köpt fler.
ICERC âLove The Sea And The Earthâ Froggen finns kvar men du har rĂ€tt, den har kanske fĂ„tt vila lite för mycket pĂ„ senare tid.
![]()
Varför inte en Gulfmaster?Har ju testat bĂ„da, tycker Frogman Ă€r för stor men kunde Ă€ndĂ„ tĂ€nka mig en som sommarklocka. Varianten du har med blĂ„ accenter och skĂ€rm Ă€r ju utan tvekan lĂ€ckrast av âstandardâ
Just nu Àr det vÀll dessa det stÄr mellan:
- gst-b200
- mtg-b1000 (begagnad isf, kanske stor med)
- GGB-100
- nÄgon square. Som vanligt, din gamla gula b5600 som ett alternativ
Eller nÄgon Rangeman, g-9300 etc. Nog slÀppt GA-2000, lite för mkt sommar just nu (regnar ju varje dag numera...) men kan ju Àndras.
Laddar batteri
![]()
Det var en fin rivstart pÄ dagen!
Kul! Det Àr inte minvad Àr oddsen att en likadan ligger pÄ tradera?
https://www.tradera.com/item/190707/357802057/casio-g-shock-dw600-90-talsklocka
hen körde bullbaren Ät andra hÄllet dock. gillade dom gula!![]()
Ăr det ens möjligt? En solar som inte tĂ„l solHade ute min stĂ„l Square i solen och jag ser att den Ă€r överhettad och att displayen Ă€r helt mörk. Har lagt den i ett normalt temperat rum. Risk att jag skadat displayen pĂ„ nĂ„got sĂ€tt?
@Sonnyboy kanske vet?
LÀste om nÄgon 5610 dÀr solen förstörde ett av dom polariserande filterna varför jag nu nojar mig.
Hade ute min stÄl Square i solen och jag ser att den Àr överhettad och att displayen Àr helt mörk. Har lagt den i ett normalt temperat rum. Risk att jag skadat displayen pÄ nÄgot sÀtt?
@Sonnyboy kanske vet?
LÀste om nÄgon 5610 dÀr solen förstörde ett av dom polariserande filterna varför jag nu nojar mig.
Ăr det ens möjligt? En solar som inte tĂ„l sol![]()
Hade du den pÄ dig? Ligger den bredvid finns vÀll ÀndÄ risken tÀnker jag men nÀr klockan sitter pÄ handleden borde det vÀll inte kunna ske (finns ju varmare klimat dÀr gshock befinner sig). Hoppas det löser sig iaf!
Jag vet inte vad som eventuellt kan gÄ snett med displayen, kanske @BarbaBaba vet? Men det stÄr följande i manualen:Jag laddade den pÄ balkongen. Nu Àr den ÄterstÀlld men ett tag blev skÀrmen helt svart nÀstan. TÀnker att metallen gör sÄ att den vÀrms upp extra mycket jÀmfört med plastmodellerna.
NÄn som Àr sugen pÄ en gw 5000-1jf pÄ nya kompositlÀnken?![]()
Har alla tillbehör osv.
Blev precis erbjuden att köpa den svarta slitna stÄlisen som jag trÄnat efter sedan Basel sÄ dÄ fÄr denna tyvÀrr lÀmna till förmÄn för den...
Jag laddade den pÄ balkongen. Nu Àr den ÄterstÀlld men ett tag blev skÀrmen helt svart nÀstan. TÀnker att metallen gör sÄ att den vÀrms upp extra mycket jÀmfört med plastmodellerna.
BÀttre klocka Àn det dÀr fÄr man inte för pengen. Grattis!Löjligt glad att jag hann fÄ paketet, min första GShock, innan semestern. Radiosynk i JÀmtland Àr eventuellt att glömma, men solcellerna uppskattas!
![]()