Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag anvÀnder inte blÄtand pÄ min stÄlis utan problem. DÄ kör den radiosynk istÀllet med jÀmna mellanrum, troligen pÄ natten.
Blir ett köp dĂ„, tack!Jag brukar göra sĂ„hĂ€r. StĂ€ller in allt via bluetooth. Sen tar jag bort anslutningen mellan telefon och klocka sĂ„ att den fungerar som vilken multiband6 klocka som helst. Ăr inte BTn aktiv synkar den, precis som tidigare, via radiovĂ„g.
Haha tyvÀrr sÄ vÀnjer man sig med storleken snabbt sÄ den fÄr stanna![]()
den ser onekligen riktigt stor ut pÄ dig. kanske bÀst att sÀlja billigt till mig![]()
Stilig! Ăr det original hölje pĂ„ den eller har du satt dit den efterĂ„t? Hade en black-out edition förut som jag sĂ„lde men Ă„ngrar mig grovt, ska försöka köpa en ny hĂ€r sĂ„ fort jag hittar en för en vettig pengNattskift pĂ„!
![]()
Snygg, men önskar de kunde köra multiband/solar-moduler pÄ alla nya modeller.Den nya GM-5600B-3 med stÄlbezel sÄg rÀtt nice ut:
https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GM-5600B-3/
Tack! Klockan var helsvart nĂ€r jag köpte den hĂ€r pĂ„ K&S men jag bestĂ€llde ett nya originaldelar frĂ„n England och dĂ„ fick det bli den hĂ€r kaxiga fĂ€rgen. Passar stilen pĂ„ nĂ„t vis, ha ha! Big and bold!Stilig! Ăr det original hölje pĂ„ den eller har du satt dit den efterĂ„t? Hade en black-out edition förut som jag sĂ„lde men Ă„ngrar mig grovt, ska försöka köpa en ny hĂ€r sĂ„ fort jag hittar en för en vettig peng![]()
Multiband och solar blir mindre och mindre viktigt för mig, men jag skulle gÀrna se lite HAQ frÄn Casio.Snygg, men önskar de kunde köra multiband/solar-moduler pÄ alla nya modeller.
Var förbi Klockmaster Globen igĂ„r, föll direkt för den hĂ€r. âAged Ipâ stĂ„lis. Fin baksida ocksĂ„, DLC baklock
![]()
![]()
Stilig! Ăr det original hölje pĂ„ den eller har du satt dit den efterĂ„t? Hade en black-out edition förut som jag sĂ„lde men Ă„ngrar mig grovt, ska försöka köpa en ny hĂ€r sĂ„ fort jag hittar en för en vettig peng![]()
Jupp! Den Ă€r riktigt trevlig! Hoppas att den fĂ„r mycket handledstidVar förbi Klockmaster Globen igĂ„r, föll direkt för den hĂ€r. âAged Ipâ stĂ„lis. Fin baksida ocksĂ„, DLC baklock
![]()
![]()
Bezeln kostar ca 900 hos watchtech och armbandet 3600, sÄ det blir en del Àven on man syr ihop en egen variant.Den Àr het. Men alldeles för dyr. Jag hade lÀtt köpt den om den kostade ungefÀr lika mkt som den vanliga stÄlisen.
- Det Àr vÀl ungefÀr som pÄslaget jÀmfört med en vanlig stÄlis.Bezeln kostar ca 900 hos watchtech och armbandet 3600, sÄ det blir en del Àven on man syr ihop en egen variant.
Vad Ă€r det hĂ€r för en liten lĂ„da tro...Var förbi Klockmaster Globen igĂ„r, föll direkt för den hĂ€r. âAged Ipâ stĂ„lis. Fin baksida ocksĂ„, DLC baklock
![]()
![]()
TvÄ pÄ samma dag!Happy times!
![]()
Var förbi Klockmaster Globen igĂ„r, föll direkt för den hĂ€r. âAged Ipâ stĂ„lis. Fin baksida ocksĂ„, DLC baklock
![]()
![]()
Ă Ă„Ă„Ă„Ă„h nom!
Ăntligen
![]()