• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangeman i dag.
DSC_9397.JPG

Jag anvÀnder inte blÄtand pÄ min stÄlis utan problem. DÄ kör den radiosynk istÀllet med jÀmna mellanrum, troligen pÄ natten.

Jag brukar göra sĂ„hĂ€r. StĂ€ller in allt via bluetooth. Sen tar jag bort anslutningen mellan telefon och klocka sĂ„ att den fungerar som vilken multiband6 klocka som helst. Är inte BTn aktiv synkar den, precis som tidigare, via radiovĂ„g.
Blir ett köp dÄ, tack!

Stilig! Är det original hölje pĂ„ den eller har du satt dit den efterĂ„t? Hade en black-out edition förut som jag sĂ„lde men Ă„ngrar mig grovt, ska försöka köpa en ny hĂ€r sĂ„ fort jag hittar en för en vettig peng :)
Tack! Klockan var helsvart nÀr jag köpte den hÀr pÄ K&S men jag bestÀllde ett nya originaldelar frÄn England och dÄ fick det bli den hÀr kaxiga fÀrgen. Passar stilen pÄ nÄt vis, ha ha! Big and bold!

Snygg, men önskar de kunde köra multiband/solar-moduler pÄ alla nya modeller.
Multiband och solar blir mindre och mindre viktigt för mig, men jag skulle gÀrna se lite HAQ frÄn Casio.
Casio om nÄgra borde klara av att göra ett billigt vÀrmekompenserat verk. Ovetandes som jag Àr inbillar jag mig att det varken borde vara speciellt dyrt eller svÄrt, men jag missar sÀkert nÄgot vÀsentligt.

Tillbaka
Topp