Flipper2
Guld
Ok. Men brukar den inte utgÄ frÄn tre positionen för den diffen?
Kolla under punkt 3 pÄ andra bilden, den visar bÄde höjdskillnad i Alti och riktningdiff i Comp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ok. Men brukar den inte utgÄ frÄn tre positionen för den diffen?
Riktigt mumma! Knappt man mÀrker den och baksidan av boetten Àr snus torr fast man svettas i övrigt. NöjdGrattis
Lustigt
Inte sett din tagg?!
KĂ€nns bra?
à sÄ mÄste man vÀnta massa flera dagar innan den kommer hem, villhöver NU!
Första seriösa testet pÄ youtube
Hoppas min kommer pÄ mÄndag. Orka vÀnta tills tisdagà sÄ mÄste man vÀnta massa flera dagar innan den kommer hem, villhöver NU!![]()
Ahh ok. Nice. DÄ fÄr jag kolla upp lite mer.Kolla under punkt 3 pÄ andra bilden, den visar bÄde höjdskillnad i Alti och riktningdiff i Comp![]()
BestÀllde frÄn Milrab, brukar ta ett gÀng dagar...Hoppas min kommer pÄ mÄndag. Orka vÀnta tills tisdag
Nato rakt av ser mest konstigt ut. Det finns adaptrar som lÀmpar sig för nato.Hur lÄng tid det tar att fylla plockaren? Tidtagning, o-um-bÀr-ligt...
Jag gillar klockan stenhÄrt, men Àr inte BFF med bandet. Har sett att det gÄr att byta till annat band, typ NATO. Hur blir det? Visst Àr lugg-bredden 16 mm pÄ denna modell?
Off-topic; galet mycket blÄbÀr i vÄr del av landet.
![]()
Gshock highfasion. Han gör bra videos.
MÄste sÀga att jag Àr supernöjd med min Gulfman, helt klart vÀrd hundringen jag betalade!
![]()
Ytterligare en positiv sak Àr att mitt sug att köpa en Mudmaster tillfÀlligt har minskat![]()
Kanske Ă„rets kap.
Ăr den inre bezeln av metall?
Haha, frÄga inte mig. Köpte skitdyrt...Alla dessa bilder pÄ GG-B100 har gjort mig riktigt sugen. Var har ni hittat bÀsta priset? Cyberphoto har den för cirka 3.100 med rabattkod.
Milrab hade rabattkod nyligen. Vet ej om den gÀller fortfarande - CASIO25 för just 25%. Blir under 2900 dÄAlla dessa bilder pÄ GG-B100 har gjort mig riktigt sugen. Var har ni hittat bÀsta priset? Cyberphoto har den för cirka 3.100 med rabattkod.
Den jag anvÀnde iaf.Milrab hade rabattkod nyligen. Vet ej om den gÀller fortfarande - CASIO25 för just 25%. Blir under 2900 dÄ
Funkar fortfarande. Hamnade pÄ 2.848 inkl frakt.Den jag anvÀnde iaf.![]()
Tack! Var först helt inne pÄ de fyrkantiga modellerna men nu börjar jag Àven snegla mot de andra. Du fÄr Äterkomma med lite bilder och första intryck nÀr den har landatGA-2000s-1AER![]()
Som redan nÀmnts, byt till bandet som hör till GW-5000 eller kombilÀnken. Antagligen den enklaste och bÀsta uppgraderingen man kan göra pÄ 5610 som i övrigt Àr riktigt mycket G för pengen.Hur lÄng tid det tar att fylla plockaren? Tidtagning, o-um-bÀr-ligt...
Jag gillar klockan stenhÄrt, men Àr inte BFF med bandet. Har sett att det gÄr att byta till annat band, typ NATO. Hur blir det? Visst Àr lugg-bredden 16 mm pÄ denna modell?
Off-topic; galet mycket blÄbÀr i vÄr del av landet.
![]()
Nato rakt av ser mest konstigt ut. Det finns adaptrar som lÀmpar sig för nato.
Andra alternativ Àr att byta till ett gw5000-band, mjukare och bekvÀmare. Eller en kombilÀnk som sitter pÄ nÄn av de nya bt-modellerna.
Allright, stort tack för tipsen. DÄ googlar jag runt efter band till GW-5000 eller kombilÀnk till bt-modellerna. Ja, det kÀnns onekligen som rÀtt mycket klocka för drygt 900 kr.Som redan nÀmnts, byt till bandet som hör till GW-5000 eller kombilÀnken. Antagligen den enklaste och bÀsta uppgraderingen man kan göra pÄ 5610 som i övrigt Àr riktigt mycket G för pengen.
Begagnad eller? Annars Àr jag ocksÄ sugen pÄ en billig gulfmanMÄste sÀga att jag Àr supernöjd med min Gulfman, helt klart vÀrd hundringen jag betalade!
![]()
Ytterligare en positiv sak Àr att mitt sug att köpa en Mudmaster tillfÀlligt har minskat![]()
Kanske Ă„rets kap.
Ăr den inre bezeln av metall?
Tror det Àr titanium... solklart Ärets fynd![]()
Begagnad eller? Annars Àr jag ocksÄ sugen pÄ en billig gulfman![]()
Hmm, det har jag faktiskt inte tÀnkt pÄ. StÄr "Titanium back" pÄ baklocket.
![]()
Hittade klockan pÄ det lokala röda korset, kostade egentligen 200 kr men just den dagen hade de halva priset pÄ allt![]()
Ok, det Àr pÄ RK man ska hÀnga för att göra kap! Annars ser man gÀrna bara halvmögliga Fossilklockor och annat.![]()
Jet Set och Gul fÄr du inte glömma... det Àr kvalité, det....
Eller vÀnta... gamla Gul-klockor tickar fortfarande felfritt efter mÄnga Är pÄ nacken sÄ egentligen finns det inget att klaga pÄ dÀr...