• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NEVER DRINK AND HIKE !
825A55D4-25A1-470A-BD81-739D2977080B.jpeg
EFE9A740-39F0-409C-A305-C2CDF92B13F2.jpeg

Bra. Är det en modd??

Jo, jag bĂ€r ju en GWG-1000 utan problem sĂ„ jag vet inte riktigt vad jag tĂ€nkte pĂ„ :bored: @spammerstakeahike var ju först tveksam till storleken pĂ„ Mudmastern men sedan den hamnade pĂ„ handleden har jag inte hört ett pip om att den Ă€r för stor, snarare att den Ă€r ĂŒbermaskulin:)

Maskulinare klocka finns ej!

IMG_20190601_103133.jpg

Jag Àr vÀl bland dom fÄ som inte tycker att mudmaster Àr skön, men mudman dÀremot. Den sitter sÄ jÀkla nice mot handen. Dessutom plast pÄ baksidan sÄ inte svetten sipprar in pÄ metallen och med fördelen att det inte blir lika klibbigt.
DSC04932.jpg

Ja men dÄ funkar det nog alldeles utmÀrkt. Har en bredd pÄ ca 6 cm mÀtte jag upp oxÄ precis.
Först höll jag nÀstan pÄ att skicka tbx mudmastern men behöll den och tycker det funkar bra. :)
Jag tror att man mÄste vÀnja sig vid storleken. NÀr jag testade Frogman sÄ tyckte jag att den var alldeles för stor men efter nÄgra dagar kÀndes det ÀndÄ okej. :)

GG-B100 kramar handleden mycket bÀttre Àn tex en GA-8xx.
Jag har typ 18,5 men det var den stora anledningen att jag bestÀllde.
Satt huuuur bra som helst :D

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp