BÀttre sÄ. De dÀr grÄa vÄrtorna fick mig kÀnna tveksamhet men nu Àr den ju bara bra.
Jepp blev mkt bÀttre Àven fast jag tyckte de grÄ vÄrtorna har sin charm med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀttre sÄ. De dÀr grÄa vÄrtorna fick mig kÀnna tveksamhet men nu Àr den ju bara bra.
En frÄga frÄn en som inte kan och som inte har haft en Casio innan.
Har fÄtt en G-Shock GW-M5610BC-JF. DÄ instruktionerna Àr pÄ japanska sÄ kan jag inte lÀsa mig till det.
NÀr man tar upp klockan i boxen sÄ stÄr allt pÄ 00:00 m.m.
Ăr det bara att lĂ€gga den ljust för att batteriet skall laddas upp och för att klockan skall starta igĂ„ng?
Eller behöver man lÄsa upp den pÄ nÄgon knapp?
Om jag förstÄr det rÀtt sÄ skall den ha radiosignalmottagning. StÀller den in tiden sjÀlv sÄ fort den startas?
Tack pÄ förhand!
Japp har smoky kvar ocksÄRiktigt bra!
Har du kvar den andra med?
Snyggt!Japp har smoky kvar ocksÄ
![]()
En frÄga frÄn en som inte kan och som inte har haft en Casio innan.
Har fÄtt en G-Shock GW-M5610BC-JF. DÄ instruktionerna Àr pÄ japanska sÄ kan jag inte lÀsa mig till det.
NÀr man tar upp klockan i boxen sÄ stÄr allt pÄ 00:00 m.m.
Ăr det bara att lĂ€gga den ljust för att batteriet skall laddas upp och för att klockan skall starta igĂ„ng?
Eller behöver man lÄsa upp den pÄ nÄgon knapp?
Om jag förstÄr det rÀtt sÄ skall den ha radiosignalmottagning. StÀller den in tiden sjÀlv sÄ fort den startas?
Tack pÄ förhand!
Min kom idag i brevlÄdan, ÀntligenTrevligt med en Square,Àr sjÀlv sugen pÄ en men inte bestÀmt mig för vilken modell.
Kul, grattis!Min kom idag i brevlÄdan, Àntligen(GX-56BB-1ER), kommer bilder sÄ fort grabben har lagt sig.
All hail the king!Kul, grattis!
Sitter som en smÀck! VÀlkommen tillbakaAll hail the king!
Edit: glömde Ä skriva, tack sÄ mycket! Nu Àr jag Àntligen med i G-Shock gruppen igen
![]()
Tack Äterigen!Sitter som en smÀck! VÀlkommen tillbaka![]()
De tvÄ undre Ät mitt hÄll tack!
Titan/kolfibern ska jag slÀppa sÄ fort jag tagit lite bra bilder pÄ den. Dw-5035 stannarDe tvÄ undre Ät mitt hÄll tack!![]()
Fel valTitan/kolfibern ska jag slÀppa sÄ fort jag tagit lite bra bilder pÄ den. Dw-5035 stannar![]()
Gw-s5600. Japan exklusiv!Fel val
Vad Àr det för ref pÄ en sÄn kolfibersnygging?![]()
Samtidigt kanske rÀtt trist med bara squares?En bild som gör man inser jag saknar lite fÀrg... grym samling![]()
Samtidigt kanske rÀtt trist med bara squares?![]()
SÄdÀr, nu fick man sin första Mudmaster pÄ armen! Första intrycket Àr riktigt gott. BÀrs inte lika skönt som min GW-7900 men ÀndÄ helt okej för sin storlek.
![]()
![]()
Det enda jag inte Àr helt sÄld pÄ Àr lampan, den jÀkeln kommer ju att förstöra mörkerseendet totalt om man drar igÄng den pÄ natten. Hur tÀnkte de dÀr?
![]()
Den Àr vÀl inte superkul precis men visarna Àr ganska tydliga.Hur Àr lumen pÄ den modellen?
Daaamn vad mÄnga klockor :OFamiljen![]()
![]()
Den Àr vÀl inte superkul precis men visarna Àr ganska tydliga.
![]()
Den Àr vÀl inte superkul precis men visarna Àr ganska tydliga.
![]()