Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det viktigaste för mig Àr att det Àr hypoallergent, fÄr lite problem med stÄl ibland men dlc verkar funka bra.Ger otvivelaktigt ett starkt ha-begÀr!
Men kombinationen med bezel och armband i stÄl blir lite trÄkigt?
Om man nu av nÄgon anledning inte vill/kan göra den helt i titan hade jag hellre sett dessa delar i resin sÄ att man inte gÄr miste om ett av Àmnets stora fördelar - vikten!
Ja, den ser lite trÄkig ut och pÄ bild ser den plastig ut ocksÄ. $1500, jeeezzus...Titan Àr alltid rÀtt men lite trist att de inte gjorde den mer unik. Den ser ju ut som en 5035a.
BiltvÀtt Àr en bra aktivitet för Mudmaster!
![]()
Ja, vissa verkar helt sÀker pÄ att den Àr 100% titan, bÄde klocka och lÀnk. Om sÄ Àr fallet mÄste jag allvarligt övervÀga att betala priset som kÀnns lite saftigt, om det nu ens stÀmmer. Haha. Men en helt igenom titan kÀnns vÀldigt mycket som den ultimata fyrkanten.Det viktigaste för mig Àr att det Àr hypoallergent, fÄr lite problem med stÄl ibland men dlc verkar funka bra.
Bezeln Àr jag ganska sÀker pÄ att det Àr titan, case och baklock har jag inte sett nÄgon info om. Att bandet Àr i stÄl Àr nog bara spekulation, hoppas jag pÄ. Det spekuleras Àven om att det ska vara safirglas, men det fanns det Àven folk som var hundra pÄ nÀr det gÀllde vanliga stÄlisen.
Det ser ut att komma Ätminstone tvÄ titanare: GMW-B5000TB-1 och GMW-B5000TCM-1.
Haha, sant. Min 5 ATM Hamme hade ju faktiskt ocksÄ klarat detta utan problem.Bah. En sÄn ska du ju fÀsta vid torkarbladen och ge den en riktig omgÄng.![]()
Smarrig!The White Knight!
![]()
The White Knight!
![]()
aa tror ocksÄ det. kan hÀnda att den stÀngs av eller nÄttInte haft samma problem. Men kÀnns ju som det Àr mer appen i telefonen som Àr problemet?
The White Knight!
![]()
Riktiga karlar med feta klockor byter batterier sjÀlva![]()
Vart köpte du delarna? Verkar fÄtt dem snabbt
Och grym modd!
Delarna köpte jag hÀr: https://www.ebay.com/sch/i.html?isRefine=true&sid=gshockcustom
Ăr som med dĂ€ck för mig, varför ödsla energi och ev. att nĂ„got gĂ„r fel för att spara 200kr![]()
Wow, Riktigt frÀscht!The White Knight!
![]()
Jag har tidigare bytt pÄ en g shock och en Certina. Att lÀgga in ett nytt batteri Àr vÀl inga konstigheter men jag kan ju inte trycktesta den efterÄt sÄ det Àr vÀl det som gör en lite nojjig, huruvida man placerat packningarna rÀtt samt skruvat Ät tillrÀckligt.Enda som kan vara lite krÄngligt Àr att piezon ibland inte hamnar rÀtt pÄ baklocket och du fÄr problem med knappljud osv.
Nu har jag bara erfarenhet av 1-2 byten typ men annars Àr det inte mycket som kan gÄ fel!
Jag gillar verkligen designen pÄ Mudman. Kul att den Àr bekvÀm ocksÄ!Swizz hjÀrta Japan. Bra kombo.
BÄda tools med olika anvÀndingsomrÄden.
Ps: fasiken vad mudman Àr bekvÀm. KÀnns faktiskt bekvÀmare Àn en vanlig square.
Haft pÄ mig den i nÀstan tvÄ veckor typ dygnet runt.
![]()
![]()
Jag har tidigare bytt pÄ en g shock och en Certina. Att lÀgga in ett nytt batteri Àr vÀl inga konstigheter men jag kan ju inte trycktesta den efterÄt sÄ det Àr vÀl det som gör en lite nojjig, huruvida man placerat packningarna rÀtt samt skruvat Ät tillrÀckligt.
Jag har tidigare bytt pÄ en g shock och en Certina. Att lÀgga in ett nytt batteri Àr vÀl inga konstigheter men jag kan ju inte trycktesta den efterÄt sÄ det Àr vÀl det som gör en lite nojjig, huruvida man placerat packningarna rÀtt samt skruvat Ät tillrÀckligt.
Gött med denna igen!
![]()
Alternativt Gulfman G-9100. Sitter rÀtt bra. Jag har sjÀlv tunna handleder (15,5!) och kör antingen nato mha adaptrar eller köper utgÄvor pÄ tygband (finns nÄgra fyrkantiga varianter), tycker de sitter bÀst.
toppen, tack!Casio 5600/5610 brukar funka eller om du vill ha mer rund form sÄ kan AWG-M100, G-7700 eller G100 vara ett alternativ.
Ăr lite sugen pĂ„ en sĂ„dan. Lite som att undra över lĂ€ngden pĂ„ ett snöre, men hur tydlig Ă€r guldfĂ€rgen? PĂ„ produktbilder verkar det synas mycket, men hĂ€r verkar den vara lite mer diskret.Gött med denna igen!
![]()