• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gött med denna igen!
IMG_20190827_183136.jpg
Är displayen Ă„t det gula hĂ„llet eller luras bilden?

Den Àr helt klart gul. Min förra modell var ocentrerad men denna Àr perfekt vilket glÀder mig. Nu nÀr jag har flera lÀnkar pÄ lager sÄ behöll jag denna pÄ lÀnk och dÄ blir det verkligen en super light kombination!
HÀrligt med fÀrg!
LÄter som att Casio har lite QC-problem emellanÄt.

Ska hÀmta upp en med efter stranden :)

Och hÀmtat samt kortad lÀnk. Tycker den kÀnns en del större Àn jag minns 5610, lÀnken Àr vÀldigt bra men lutar Ät jag köper grönt eller blÄtt case + band likt skissen nedan för att fÄ lite mer fÀrg i samlingen :)

Är det dw-5600 boett och band som gĂ€ller dĂ„?
1B9675D2-5B83-46C1-A502-7EB69F880353.jpeg

ACAB55E7-5B81-4656-BB4A-19402B2A4E65.jpeg
146D1BE0-115B-49C4-AB5E-C99AC5024059.jpeg

Tack @Silverglantz för smidig affÀr :)

Och hÀmtat samt kortad lÀnk. Tycker den kÀnns en del större Àn jag minns 5610, lÀnken Àr vÀldigt bra men lutar Ät jag köper grönt eller blÄtt case + band likt skissen nedan för att fÄ lite mer fÀrg i samlingen :)

Är det dw-5600 boett och band som gĂ€ller dĂ„?
1B9675D2-5B83-46C1-A502-7EB69F880353.jpeg

ACAB55E7-5B81-4656-BB4A-19402B2A4E65.jpeg
146D1BE0-115B-49C4-AB5E-C99AC5024059.jpeg

Tack @Silverglantz för smidig affÀr :)
Ja precis. Kul att mitt photoshoppade kom till anvÀndning. BÀgge banden Àr superbilliga pÄ tiktox. Jag tÀnkte köpa bÀgge tvÄ och se vilken som blev bÀst, fast just nu Àr jag nöjd med den i original utförande .

Ja precis. Kul att mitt photoshoppade kom till anvÀndning. BÀgge banden Àr superbilliga pÄ tiktox. Jag tÀnkte köpa bÀgge tvÄ och se vilken som blev bÀst, fast just nu Àr jag nöjd med den i original utförande .

Gröna borde ju typ vara denna dÄ?
https://www.tiktox.com/dw-5600m-3-band-and-bezel-set.html

Kör nog grönt dÄ jag funderar pÄ blÄ bezel samt (kan inte tro jag sÀger detta :D ) adapters plus zulu för 9052. Eller ev. blÄtt resinband, watchtech har bÄda men kÀndes knepigt och dyrt system med momspÄslag...

Inser iaf snabbt efter att ha haft 9052 i en vecka hur snabbt man vÀnjer sig vid mindre storlek. Större Àn muddien kÀnns svÄrt nu helt plötsligt :bag:

Senast Àndrad:
Gröna borde ju typ vara denna dÄ?
https://www.tiktox.com/dw-5600m-3-band-and-bezel-set.html

Kör nog grönt dÄ jag funderar pÄ blÄ bezel samt (kan inte tro jag sÀger detta :D ) adapters plus zulu för 9052. Eller ev. blÄtt resinband, watchtech har bÄda men kÀndes knepigt och dyrt system med momspÄslag...

Inser iaf snabbt efter att ha haft 9052 i en vecka hur snabbt man vÀnjer sig vid mindre storlek. Större Àn muddien kÀnns svÄrt nu helt plötsligt :bag:
Har dom inte 9052 delar pÄ tiktox dÄ?

:D - Har aldrig haft det problemet faktiskt men jag har Ä andra sidan aldrig haft en klocka dÀr all lume ser likadan ut.

F*n, ska det vara lume ska det vara noll problemas vad gÀller orientering. Fattar inte vitsen med snÄl-lume och att man mÄste trycka pÄ ljusknappen.
Mudmastern gwg 1000 Àr bÀst dÀr fÄr du en fet tolva i nyllet. :D

Senast Àndrad:
Lite sugen pÄ en svart metallsquare men vill inte ha negativ display...
Passar GW-5000 modulen i en bezel frÄn en GMW-B5000GD tror ni? Annars blir det nog AM-band och bezel frÄn bukten och sÀtta i en 5610..

Tillbaka
Topp