Snygg! Ser fram emot att hÀmta ut min GW-6900 imorgon (fick avi om REK-brev i brevlÄdan). Första G-SHOCK:en i squarestorlek som inte Àr just en fyrkant (förutom G-2000).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Ser fram emot att hÀmta ut min GW-6900 imorgon (fick avi om REK-brev i brevlÄdan). Första G-SHOCK:en i squarestorlek som inte Àr just en fyrkant (förutom G-2000).
Testade att sÀtta pÄ lÀnken frÄn 5610 pÄ 5625an.SÄdÀrja!
NÀr jag kom hem frÄn jobbet idag sÄ hade 5625an hoppat igÄng efter ett dygn i fönstret typ
![]()
Nice! Klart man ska ha en gulfman nÀr man surfar!Mitt första inlÀgg hÀr! En liten hyllning till mina G-Shocks: Raka spÄret hem (via förskolan...) och ivÀg! Den första ett nyförvÀrv och den andra en trotjÀnare som hÀngt med pÄ allsköns Àventyr i bortÄt tio Är. Jag ber om ursÀkt för eventuellt stilbrott i första bilden men jag hoppas det vÀgs upp av den andra![]()
![]()
![]()
Mitt första inlÀgg hÀr! En liten hyllning till mina G-Shocks: Raka spÄret hem (via förskolan...) och ivÀg! Den första ett nyförvÀrv och den andra en trotjÀnare som hÀngt med pÄ allsköns Àventyr i bortÄt tio Är. Jag ber om ursÀkt för eventuellt stilbrott i första bilden men jag hoppas det vÀgs upp av den andra![]()
![]()
![]()
KÀnns dumsnÄlt om de stoppar i billigare batterier. Jag hoppas att det inte Àr det de menar utan de bara vill vara tydliga med att batterilivslÀngden rÀknas frÄn tillverkning och inte frÄn försÀljning.Kollade manualen till GA 2100 och sÄg att batteriet som sitter i den Àr endast ett test-batteri?
Detta mÄste vara nÄt nytt.
"Initial Batteries - The batteries that come loaded in your watch when you purchase it are used for function and performance testing at the factory. Test batteries may go dead quicker than the normally rated battery life as noted in the Userâs Guide. Note that you will be charged for replacement of these batteries, even if replacement is required within your watchâs warranty period."
Nice! Klart man ska ha en gulfman nÀr man surfar!
Jag köpte en aged bezel+lĂ€nk till min 5600bb. Snyggt men lĂ€nken funkade inte alls pĂ„ smala handleder. ĂndĂ„ fint med nya bezeln och originalarmbandet sĂ„ jag Ă€r rĂ€tt nöjd Ă€ndĂ„.
![]()
![]()
Tack, jag hittade en liten bÀck. JajemÀn, allt Àr metall, det Àr en helt omoddad GMW-B5000GD-1ER.Fantastisk bild. För att förtydliga - Àr bezeln / ramen av metall ocksÄ?
6900 idag, eller just nu iaf
![]()
Grym! Ăr sugen pĂ„ en svart eller svart eller aged IP. GrĂ€mer mig fortfarande pĂ„ att jag missade den som @Silverglantz hade till saluDenna sitter som en smĂ€ck! Riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
BĂ„da Ă€r grymma. Valde den vanliga dĂ„ den Ă€r mer prisvĂ€rd sĂ„ att sĂ€ga. FĂ„r sĂ€tta min egen prĂ€gel pĂ„ IP-coatingenGrym! Ăr sugen pĂ„ en svart eller svart eller aged IP. GrĂ€mer mig fortfarande pĂ„ att jag missade den som @Silverglantz hade till salu![]()
Denna sitter som en smÀck! Riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
KÀnner ocksÄ sÄ! Den perfekta Square:en!Den Àr perfekt. Skitbra.
Har en vanlig svart som fĂ„r lite för lite kĂ€rlek, den kan nog hamna pĂ„ sĂ€ljsidan framöver.Grym! Ăr sugen pĂ„ en svart eller svart eller aged IP. GrĂ€mer mig fortfarande pĂ„ att jag missade den som @Silverglantz hade till salu![]()
Vad oerhört nöjd med hur min guldfÀrgade satt pÄ armen, men jag tyckte att den var lite för pigg. Kul att de slÀppt mer nedtonade varianter.KÀnner ocksÄ sÄ! Den perfekta Square:en!![]()
De dÀr fÀrgklickarna lyfter verkligen klockan. Snyggt!