Hur gillar du den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr lite svÄr, jag fÄr ge den ett par dagar. Just nu tog frugan den.Hur gillar du den?
Min favoritklocka (tills jag har köpt mig en "riktig").
Skön och bra storlek. Den ger ett skottsÀkert intryck och förmedlar ocksÄ en sÄdan image, tycker jag. Dock Àr den inte sÄ hÄrd som den utger sig för att vara. Den blir immig innanför glaset nÀr jag duschar
Den Àr lite svÄr, jag fÄr ge den ett par dagar. Just nu tog frugan den.
Tack för input, du har helt klart rÀtt. Den ska lÀmnas in, mÄste bara fÄ arslet ur vagnen (och det sitter sÄ hÄrt fast att man blir tokig).Tycker du ska lÀmna in den. Imma Àr illavarslande.
Tycker iofs tvÀrtom att pÄ bilderna ser den ganska trÄkig ut men det var inte sÄ att jag fastnade direkt för den ÀndÄ. FÄr försöka ge den lite tid och se hur det blir. Annars tror jag min fru gillade den. DÀremot sÄ tycker jag att ga-2000 Àr riktigt trevligaVisst Àr den lite knepig? Den lockade inte alls irl.ser bÀttre ut pÄ bilder tycker jag.
KĂ€nns som en odödlig klassiker. Ăr det 9052 den heter?Game on för 3:e gĂ„ngen
![]()
Vad Àr en "riktig" klocka?tills jag har köpt mig en "riktig"
Japp! KĂ€nns som den tĂ„l allt, saknade frihetskĂ€nslan klockan ger. TĂ„l alla utmaningar vardagen bjuder pĂ„, lyser som en fackla pĂ„ natten, totalt prestigelös, vĂ€ger inte mycket, bra pris, ser brutal ut och som du nĂ€mner en Classic!KĂ€nns som en odödlig klassiker. Ăr det 9052 den heter?
Bra frÄga, det var klumpigt uttryckt.Vad Àr en "riktig" klocka?
/Nyfiken
HÀr anser vi nog bara att g-shocks Àr riktiga klockorBra frÄga, det var klumpigt uttryckt.
Jag Àr pÄ jakt efter en klocka som lÀmpar sig bÀttre pÄ jobbet, dvs lite striktare (utan att vara dressare). Jag menade ju inte att klanka ned pÄ min egen eller nÄgon annans G-shock genom att mena att de inte Àr riktiga. Tror att jag syftade mer pÄ det stundande inköpet av en striktare klocka eftersom det kommer bli mitt första "riktiga" klockköp i termer av att det blir största jag har gjort. DÀrav mer seriöst och krÀver mer efterforskning och kunskap Àn nÀr jag köpte Mudmastern.
Hehe det Àr uppfattat!HÀr anser vi nog bara att g-shocks Àr riktiga klockorJag har bara g-shocks pÄ jobbet.
Jag kallar den hÀr för negativ ananas.
Edit: negativ banan kanske Àr bÀttre.
![]()
![]()
![]()
Mycket bra! Blev sjÀlv inspirerad och fotade den ocksÄEtt nytt försök...![]()
Hehe det Àr uppfattat!
For the record sÄ tycker jag att alla klockor Àr riktiga. Och jag tycker visserligen att min G-shock Àr riktigt cool till kostym men den Àr alldeles för stor, framförallt hög, för att funka med skjort- och kavajÀrmarna.
ApropÄ G-SHOCK till kostym ser jag fram emot att testa Square-stÄlis till skjorta Àven om jag mÄnga gÄnger har kört bÄde GW-5000 och Rangeman GW-9400 i den kombinationen.En vanesak. Jag nÀr alltid G-shock till kostym. Helst fyrkantiga dÄ de Àr tunnare och smidigare.
Bra tips! Era fyrkantiga ser mycket mer slimmade utEn vanesak. Jag nÀr alltid G-shock till kostym. Helst fyrkantiga dÄ de Àr tunnare och smidigare.
Den vanliga stÄlisen Àr en av mina favoriter nÀr kostymen Äker pÄ,ApropÄ G-SHOCK till kostym ser jag fram emot att testa Square-stÄlis till skjorta Àven om jag mÄnga gÄnger har kört bÄde GW-5000 och Rangeman GW-9400 i den kombinationen.
ApropÄ G-SHOCK till kostym ser jag fram emot att testa Square-stÄlis till skjorta Àven om jag mÄnga gÄnger har kört bÄde GW-5000 och Rangeman GW-9400 i den kombinationen.