Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte likadant. Tur att jag har en matchande röd kombi lÀnkSatan, en till modell man "mÄste" ha.
TÀnkte likadant. Tur att jag har en matchande röd kombi lÀnk
Riktigt grym! Letar den sig till Europa mÄnne?
Riktigt grym! Letar den sig till Europa mÄnne?
Vad rockar Liverpools trÀnare Jörgen Klopp? Tycker det ser ut som en G-shock.
[/QUOte
NÀÀ mobilenNu snackar vi makro! Systemkamera?
DÄ fÄr vi varsin modBand o bezel frÄn denna tÀnkte jag.
NÀÀ mobilen
Huawei P30 Pro, galna kameror pÄ den!
Tack! Nu blev man ju sugen pÄ en sÄn ocksÄ.. vad Àr det för ref?Yep. Bra val
BĂ€ttre bild;
Kolla pmTÀnkte dokumentera den hÀr i trÄden innan jag gör mig av med den. Gillar Hawaiiskjortcamot men anvÀnder den aldrig och tror jag borde ha köpt en med lite mer traditionell modul. Impulsköpte innan jag lÀst pÄ om G-Shock ordentligt. Cool klocka dock.
GLX-5600F-1DR
Snygga! Förutom fyrkanten, ser halvt olÀsligt ut? Sticker lite i ögonen. Tror det blir den översta i sÄ fall.
Aha ok dÄ har jag vÀl lagt upp fel bilder. Den jag fÄr Àr limited edition. Liknar vÀl den jag la upp.. StÄr limited edition pÄ boxen. Tror min Àr nr 45/98..inte samma dÄ... LÀgger upp bilder sen..Klockan pÄ bilden (Ref GLS-5600CL-3) Àr ingen le, har sjÀlv haft den en kort stund för att prova med natoband. Det Àr kanske karbinhakarna som avses?
https://www.instagram.com/p/BtVRqJSAcEj/
Den hÀr exakt Àr det...Klockan pÄ bilden (Ref GLS-5600CL-3) Àr ingen le, har sjÀlv haft den en kort stund för att prova med natoband. Det Àr kanske karbinhakarna som avses?
https://www.instagram.com/p/BtVRqJSAcEj/
Coola bilder! Den sista nÀrbilden pÄ knappen var vÀldigt Sci-Fi .
Snygga! Förutom fyrkanten, ser halvt olÀsligt ut? Sticker lite i ögonen. Tror det blir den översta i sÄ fall.
Hmmm, ser ut att vara samma klocka? NÄja, den Àr riktigt cool. Olivgrönt Àr skönt. Hade lÀtt behÄllit den men jag blev aldrig vÀn med natobandet.Den hÀr exakt Àr det...