WLP version av GWG-1000 pÄ g...
Casio...
Den tilltÀnkta mÄlgruppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Casio...
Ăr det PĂ€ivii?
Casio...
Ăr det PĂ€ivii?
Jag Àr lite dÄlig pÄ de dÀr. Kan bara de vanligaste.Nix, det Àr Lena... en riktig cougar!
Var jÀkla lÀnge sen man la in nÄtt hÀr men idag var det dags att lufta DWM-100WC
Ett helsike att fota dÄ glaset Àr sÄ vÀlvt.
En fÄr tacka.FrÀn.
Du har en bra samling udda shocks!
Fick blodad tand efter att jag sett en vit pÄ lÀnk i denna trÄden
HÄller med!Kan bara sÀga att det Àr en jÀkla bra modd. SS och vit tavla Àr ju alltid rÀtt.
Casio borde ha slÀppt en sÄn!
Borde varit min?Fick blodad tand efter att jag sett en vit pÄ lÀnk i denna trÄden
Det var det! Riktigt snygg!Borde varit min?
Tackar, din blev ocksÄ toppen!Det var det! Riktigt snygg!
Hejsan G-shock-trÄden!
Jag Àr ny hÀr pÄ Klocksnack och Àr just nu pÄ jakt efter en klocka som klarar typ allt, dÀrmed vÀnder jag mig hit. Letat mkt efter camo-mönstrade rackare, liknande GDX6900TC-8 (grÄa enligt bild). Har ni tips pÄ var man kan hitta dessa för en rimlig penning eller om det finns liknande alternativ?
VÀldigt trevlig fÀrg!BestÀllt den hÀr. "Snipes". SlÀpptes aldrig i Sverige och slutats tillverkas ssmt limited edition. Endast 98st tillverkade i vÀrlden.. Nu invÀnta..
Man fÄr gratulera oss! Jag har av en hÀndelse en pÄ mig nu! GMW-B5000G med nato adapter frÄn JayAndKays och ett splitternytt kolsvart premiumnato med PVD-behandlat spÀnne och keeper!600 sidor för en av de bÀsta trÄdarna pÄ KS! Grymt bra jobbat alla inblandade! Har ingen av mina G-SHOCK:s pÄ mig idag men lÀr Äterkomma framöver med WS
MedhÄll! Grymt skön stÀmning i den hÀr trÄden!600 sidor för en av de bÀsta trÄdarna pÄ KS! Grymt bra jobbat alla inblandade! Har ingen av mina G-SHOCK:s pÄ mig idag men lÀr Äterkomma framöver med WS