DÄ har stÄlisskalet samt lÀnken anlÀnt till Sverige, moms och PostMords avgift Àr betald sÄ har antagligen delarna om nÄgra veckor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan vara ganska sÄ flexibel dÀr tror jag.
Kul! Ovanligt att det funnits tvÄ st hÀrJa det Àr en G-2000. De tillverkades tidig 2000 tal. Och nej det Àr inte av dina, köpte den i Japan via eBay.
Ja. Och?Har inte du en liknande?
Ja. Och?
SkÀmt Äsido sÄ ja, jag antar att du tÀnker pÄ Portern,
Pga dess raritet/vÀrde sÄ skulle jag dock vilja dadda den lite och @Fujoor mod med dlc case/lÀnk kÀnns som win/win bÄde i stryktÄlighet & look, lite av den ultimata stÄlisen (för mig iaf), kanske ffa pÄ resin.
Kul! Ovanligt att det funnits tvÄ st hÀr
Hade rÀtt mÄnga ett tag.
Grymt bra modell. Bra storlek, screwback, bra modul etc.Och en av dom har jag nu.
Lutar dock Ät försÀljning dÄ den inte fÄr nÄgon tid pÄ handleden.
Det Àr mÀrkligt det dÀr, men det Àr vÀl för att de inte Àr fyrkantiga..Grymt bra modell. Bra storlek, screwback, bra modul etc.
Men... mina fÄr inte heller nÄgon tid pÄ handleden. MÀrkligt det dÀr.
Just det. Den Àr fin den men det Àr ju klart att det mest roligt med saker som blir anvÀndaOch en av dom har jag nu.
Lutar dock Ät försÀljning dÄ den inte fÄr nÄgon tid pÄ handleden.
Det var en redig 2000 samling men du saknar ju den vita Valentinesday utgÄvan.Kul! Ovanligt att det funnits tvÄ st hÀr
Hade rÀtt mÄnga ett tag.
Inte peppad pÄ den men ÀndÄ lite nyfiken pÄ om det Àr den som har perforerad display, ungefÀr som 5035d och 5735d.Det var en redig 2000 samling men du saknar ju den vita Valentinesday utgÄvan.
Den skulle jag faktiskt kunna slÀppa pÄ. Om nÄn Àr peppad sÄ dra ivÀg ett pm med ett verklighetsrelaterat bud.
Inte peppad pÄ den men ÀndÄ lite nyfiken pÄ om det Àr den som har perforerad display, ungefÀr som 5035d och 5735d.
Sitter gisslan i ett skypemöte i kÀllaren hemma. Passade pÄ att plocka fram mina.Det var en redig 2000 samling men du saknar ju den vita Valentinesday utgÄvan.
Den skulle jag faktiskt kunna slÀppa pÄ. Om nÄn Àr peppad sÄ dra ivÀg ett pm med ett verklighetsrelaterat bud.
Den har ju en hÀrlig Àngel som bakgrundsbelysning ocksÄ
Om jag dök lite mer med tuber skulle jag lÀtt ha en Frogman!
Dyka med tuber eller Äka med tuben, den grejar det mesta!Om jag dök lite mer med tuber skulle jag lÀtt ha en Frogman!
Ny G-Shock 3/3, DW-6900FS. Kanske den fetaste.
Haha jag förstÄr det!Dyka med tuber eller Äka med tuben, den grejar det mesta!
Funkar Àven vid hjulburen förflyttning ovan jord,
Det hÀr pÄstÄs vara ett foto pÄ GMW-B5000TCM.
KĂ€lla: https://www.instagram.com/p/B2QdwLRjBHG/?igshid=tkqlidvr9ax1
MÀrkligt. Det Àr samma modul som övriga stÄlisar enligt det jag har sett.Lite skummo att det inte Àr en multiband6, eller?
Jag gissar pÄ det. Det fick inte plats helt enkelt.MÀrkligt. Det Àr samma modul som övriga stÄlisar enligt det jag har sett.
Antingen Àr det en ny modul i den eller sÄ fick multiband-texten stryka pÄ foten till förmÄn för titanium.
Det hÀr pÄstÄs vara ett foto pÄ GMW-B5000TCM.
KĂ€lla: https://www.instagram.com/p/B2QdwLRjBHG/?igshid=tkqlidvr9ax1
Jag gillar den faktiskt. Under 5k och jag hade köpt. 15k+ not so muchJa detta var inte vad jag förvÀntade mig nÀr jag fick höra att dom skulle slÀppa en titan-square.
Bland det fulaste jag sett i camo-vÀg. Vad hÀnde med en ren och sober titanfinish?
Men men... bra! dÄ slipper jag vÄndas över att jag egentligen inte vill betala den saftiga prislappen.
Bra accessoarer för en tema-livsstil! För den som vill börja lite försiktigt ligger Batman-shocken nu mer pÄ Köp och SÀlj .