Sjukt snygg fÀrg uppsÀttningNy D1000 Frog pÄ g:
Gissningsvis kopplad till detta projekt: https://casiowatchparts.com/pl/news/live-photos-g-shock-frogman-gwf-d1000b-1-and-aerial-vehicle/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg fÀrg uppsÀttningNy D1000 Frog pÄ g:
Gissningsvis kopplad till detta projekt: https://casiowatchparts.com/pl/news/live-photos-g-shock-frogman-gwf-d1000b-1-and-aerial-vehicle/
InstÀmmer.Tycker denna Àr sÄ jÀkla lÀcker.
Menar du just denna varianten pÄ bilden med gummi eller den med DLC lÀnk?InstÀmmer.
SÀg gÀrna till nÀr du ledsnar.
Minnen! Jag e uppvÀxt pÄ basföda ala palt och havregryn, DWn Àr grym, sÄ simpelt hÄrd!Budgetmat- & klocka men gott och bra ÀndÄ
Jag kan vara ganska sÄ flexibel dÀr tror jag.Menar du just denna varianten pÄ bilden med gummi eller den med DLC lÀnk?
Dom Àr ju rÀtt lika
Har haft en röd-ish D1000 Frog pÄ önskelistan lÀnge sÄ detta kÀnns som en förtida julklapp.Sjukt snygg fÀrg uppsÀttning
Alright. Dlc med lÀnk har jag eventuellt lovat bort. Oklart hur det blir med den. Den med gummi har jag kvar Àn sÄ lÀnge. Jag lovar att sÀga till om planerna ÀndrasJag kan vara ganska sÄ flexibel dÀr tror jag.
Den fÀrgkombon pÄ en Square hade varit grymt.Har haft en röd-ish D1000 Frog pÄ önskelistan lÀnge sÄ detta kÀnns som en förtida julklapp.
En billig kinahistoria. Nyare Casios brukat öppnas utan problem, Àldre (typ 80 och 90-tal) sitter f-n som berget ibland.Ni med skruvade baklock vilken boettöppnare anvÀnder ni?
Brukar baklock frÄn Casio sitta hÄrt? Funderar pÄ om en vanlig studsboll kan funka.
Cool. Vilken ref Àr det dÀr?
Köpte min pÄ Kjell, absolut inte den bÀsta men den fÄr jobbet gjort iallafallNi med skruvade baklock vilken boettöppnare anvÀnder ni?
Brukar baklock frÄn Casio sitta hÄrt? Funderar pÄ om en vanlig studsboll kan funka.
En billig kinahistoria. Nyare Casios brukat öppnas utan problem, Àldre (typ 80 och 90-tal) sitter f-n som berget ibland.
Köpte min pÄ Kjell, absolut inte den bÀsta men den fÄr jobbet gjort iallafall
Har den hÀr dÄ jag behövde en samma dag och Kjell ligger brevid min arbetsplats men har dÄ öppnat ett bra antal klockor med den med framgÄng utan repor .. men finns sÀkerligen att bestÀlla billigare av samma kvalitetOk, kina-jaxa frÄn Clas eller Kjell dÄ?
Har den hÀr dÄ jag behövde en samma dag och Kjell ligger brevid min arbetsplats men har dÄ öppnat ett bra antal klockor med den med framgÄng utan repor .. men finns sÀkerligen att bestÀlla billigare av samma kvalitet
https://www.kjell.com/se/produkter/...VC9OyCh0x4w3DEAQYAiABEgKeNvD_BwE&gclsrc=aw.ds
SÄdana anvÀnde vi pÄ den tiden jag jobbade pÄ Kjell & Co för att byta klockbatterier. MÄste sÀga att man lyckades till 50% med att inte repa klockorna i processen!Har den hÀr dÄ jag behövde en samma dag och Kjell ligger brevid min arbetsplats men har dÄ öppnat ett bra antal klockor med den med framgÄng utan repor .. men finns sÀkerligen att bestÀlla billigare av samma kvalitet
https://www.kjell.com/se/produkter/...VC9OyCh0x4w3DEAQYAiABEgKeNvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Det Àr en g2000 Viper. Kanske en av mina gamla?Cool. Vilken ref Àr det dÀr?
Se till att hÄlla tryck mot boetten bara sÄ ska du se att du höjer %en ifall du fortfarande anvÀnder samma boettöppnare, brukar ta av lÀnken pÄ ena sidan det gör det hela lite lÀttare ... Hahah ja dÄ kom han kanske undan lite billigare och lÀrde sig nÄgot pÄ kuppenSÄdana anvÀnde vi pÄ den tiden jag jobbade pÄ Kjell & Co för att byta klockbatterier. MÄste sÀga att man lyckades till 50% med att inte repa klockorna i processen!
Det hÀnde att det kom en man som vi skulle byta batterier i tvÄ gamla klockor men efter att jag öppnade dem sÄ var det enkelt - det var automatare som inte behövde batterier utan skulle "skakas igÄng" bara
Se till att hÄlla tryck mot boetten bara sÄ ska du se att du höjer %en ifall du fortfarande anvÀnder samma boettöppnare, brukar ta av lÀnken pÄ ena sidan det gör det hela lite lÀttare ... Hahah ja dÄ kom han kanske undan lite billigare och lÀrde sig nÄgot pÄ kuppen
Det ska funka. Har jag hört. Aldrig provat sjÀlv.Repor vill man ju inte ha. SÄ gummiboll Àr uteslutet?
Jag har aldrig lyckats repa nÄgon klocka Ànnu och har nog anvÀnt boettöppnare ett 20tal gÄnger, men prova med studsboll kan sÀkert fungeraRepor vill man ju inte ha. SÄ gummiboll Àr uteslutet?
Ni med skruvade baklock vilken boettöppnare anvÀnder ni?
Har den hÀr dÄ jag behövde en samma dag och Kjell ligger brevid min arbetsplats men har dÄ öppnat ett bra antal klockor med den med framgÄng utan repor .. men finns sÀkerligen att bestÀlla billigare av samma kvalitet
Har samma som Acos och den har jag anvÀnt pÄ ett flertal klockor. Jag har aldrig repat boetterna.
Ja det Àr en G-2000. De tillverkades tidig 2000 tal. Och nej det Àr inte av dina, köpte den i Japan via eBay.Det Àr en g2000 Viper. Kanske en av mina gamla?
Drömmen.Gwg 1000
Cool. Vilken ref Àr det dÀr?
Det Àr en g2000 Viper. Kanske en av mina gamla?
G-2000CK-3MJF frÄn juli 2000 om jag ser rÀtt?Ja det Àr en G-2000. De tillverkades tidig 2000 tal. Och nej det Àr inte av dina, köpte den i Japan via eBay.