Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig riktigt fattat vad dom tre översta cirklarna gör.GW6900-1 Ruskigt bra G-Shock.
Har aldrig riktigt fattat vad dom tre översta cirklarna gör.
Ja nu ser jag nÀr jag zoomar. Coolt. Bra med batteristatus istÀllet för M och H.Den högra rÀknar sekunder om 10. Den mittersta indikierar status för olika instÀllningar/funktioner. VÀnstra visar batteristatus.
Varför skulle man vilja bli av med grilldoft Àr ju frÄgan? Finns inget manligare Àn en G-Shock som luktar grillVar ute och agerade skogsfjant, det var kul. Nu satte sig dock grill-lukten i gummit nÄgra tips?
Fantastisk klocka! Fantastisk sommar!Varken fotbollsintresserad eller nostalgisk, men idag sitter en klassiker frÄn en magisk sommar pÄ armen.
Grattis!
Fick mina handskar idag ocksÄ. Tack sÄ mycket.
Guuuuul!!Ăr lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Vad tror ni blir snyggast, orange eller gul (med negativ display)?
Givo mig rÄd i denna svÄra timme
Ăr lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Jag tycker orange var roligast men gul var snyggast.Ăr lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Tycker att orange Ă€r coolast medan den gula Ă€r lite mer diskret (om man nu kan kalla denna gula diskret öht) och sommaraktig!Ăr lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Alltid gul!Ăr lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu