Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ jag sjÀlv har smala handleder sÄ talar det emot att jag införskaffar en, om jag nu inte kan fÄ tag i adaptrarna för att kunna köra med nato strap pÄ den.
Visst kan det kÀnnas lite avigt att köra nato pÄ en G-Shock av denna kalibern. Men men, vad gör man nÀr man gillar G-Shocks och har smala handleder.
BÀr du upp den lÀr du klara av en rangeman. Kul med moon/tide.
BÀr du upp den lÀr du klara av en rangeman. Kul med moon/tide.
Jag antar att du lagt upp bild pÄ denna kombo i denna trÄden?Kör natoband pÄ min Rangeman, funkar kanonbra pÄ mina relativt smala handleder..!
Tycker det Àr synd att de inte kunde lÀgga in mÄnfas och tide pÄ Rangeman. MÄnfas kunde vi vÀl fÄtt ÀndÄ, Àr ju med pÄ lillbrorsan Mudman!BÀr du upp den lÀr du klara av en rangeman. Kul med moon/tide.
Finns vÀl nÄn protrek som har alltihop tror jag. ABC och mÄnfas. Kanske blir lite rörigtTycker det Àr synd att de inte kunde lÀgga in mÄnfas och tide pÄ Rangeman. MÄnfas kunde vi vÀl fÄtt ÀndÄ, Àr ju med pÄ lillbrorsan Mudman!
Ju mer, desto bÀttre! Som Yngwie Malmsteen uttryckte det i en intervju: "I hate the expression 'less is more'. How can less be more?! More is more!"Finns vÀl nÄn protrek som har alltihop tror jag. ABC och mÄnfas. Kanske blir lite rörigt
Riktigt cool! Hur/var hittar man en sÄn? ^^Blev en guld 5600a ocksÄ!
Ganska slutsÄld pÄ dom flesta webstores. Hittade en japansk webshop som skickade!Riktigt cool! Hur/var hittar man en sÄn? ^^
DW5600EG. Lika bra som dw5600. Men i guld. Allt Àr bÀttre i guld.Issued DW-9000 fick följa med pÄ skogspromenad idag...
Cool gulding dÀr @Fujoor , vad Àr det för ref?
Grym!Den sista G-shocken som fick en screwback! G-shocken som skapades för att fira mileniumskiftet. G-2000! HÀr Àr den Ànnu ovanligare JDM varianten av G-2000, a.k.a "VIPER". Har en, i mitt tycke, perfekt storlek. Stor som en 5600 men rejÀl kÀnsla dÄ hela boetten Àr i metall!
Cool! Blir ju nyfiken, vad skiljer pÄ JDM-modellen?En till pÄ vipern