BĂ€sta beatern alla kategorier...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Bilder?Snyggt!
Har Àgt 3 olika MTG och Casio kvaliteten Àr outstanding.
Tror det. Köpte en annan klocka istÀllet, segt att behöva vÀnta en vecka.
Den har ju belysning. Negativ display Àr cool, cool hÄr före det praktiska enligt mig.Klokt. Negativ display Àr olÀstbart i allt utan fullt dagsljus. DÄ blir det svÄrt som nattbeater..
Den har ju belysning. Negativ display Àr cool, cool hÄr före det praktiska enligt mig.
Det hÀr var ju ett coolt samarbete och annorlunda förpackning för nörden och g-shock samlaren.
Förpackningen Àr ju perfekt för att gömma vÀrdesaker i förresten. Har en likadan fakesprayburk dÀr man kan skruva av locket och gömma saker i men den har ett vanligt spraymÀrke pÄ sig sÄklart.
http://www.prnewswire.com/news-rele...ed-edition-collaboration-watch-300445231.html
JajÀmÀnsan!BÀsta beatern alla kategorier...
SÄ ser den bittra sanningen ut! Det Àr dÄligt med G-shock Àlskare pÄ KS i allmÀnhet!
Den Àr fördjÀvla snygg alltsÄ. Saknar min Rangeman ibland. Synd att den ska vara sÄ stor bara.
HÄller med. Jag klarar nÀtt och jÀmnt bÀra den. Köpte Àven HÀromdagen en Protrek med samma funktioner för dom dagar jag inte orkar bÀra rangeman. Men har man den en vecka sÄ vÀnjer man sigDen Àr fördjÀvla snygg alltsÄ. Saknar min Rangeman ibland. Synd att den ska vara sÄ stor bara.
Och sÄ ska Casio ha de dÀr stela banden som gör de sÄ stora pÄ höjden. :/
Vad Àr det för modell?
Bra nattbeater? Ăr lite sugen.
Vad Àr det för modell?
Den Àr sÄ jÀkla cool, must have!
finns jo ingenstans pÄ nÀtet...Den Àr sÄ jÀkla cool, must have!
Den Àr sÄ jÀkla cool, must have!
GÄr den att fÄ tag pÄ inom Europa?
finns jo ingenstans pÄ nÀtet...
Spela roll? Den kostar ju bara typ 1500kr.Den finns Àven pÄ eBay frÄn flertalet sÀljare. OsÀker pÄ var tull+momsrisken Àr som störst. Vissa Àr det vÀl garanterat tull frÄn.
Förvisso, men sÄ att man tar det i beaktning dÄ det ÀndÄ ger en viss skillnad. Visste inte om det var tull+moms frÄn de dÀr Rakuten.Spela roll? Den kostar ju bara typ 1500kr.
Rakuten brukar vara strikta med att skriva exakt vÀrde. Skulle nog sÀga att du Äker pÄ allt om du köper dÀrifrÄn!Förvisso, men sÄ att man tar det i beaktning dÄ det ÀndÄ ger en viss skillnad. Visste inte om det var tull+moms frÄn de dÀr Rakuten.
Betalar ju hellre 1500 Àn 2000 om det gÄr.
Klockmaster Hansson har numera med G-Shock (sedan nÄgra mÄnader tillbaka).