Nix.VĂ€stertorp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nix.VĂ€stertorp?
![]()
Kunde inte motstÄ att köpa denna för 82 Euro pÄ Schiphol nÀr jag var dÀr för en timmes mellanlandning igÄr.
Hann faktiskt inte kolla, tog en snabb blick i montern, pekade pÄ g9000 betalade Ä sprang till min flight.Helt okay pris ju.
Generellt bra priser dÀr pÄ gshock?
Hann faktiskt inte kolla, tog en snabb blick i montern, pekade pÄ g9000 betalade Ä sprang till min flight.
Har faktiskt under ett par Ärs tid varit pÄ jakt efter just denna modell. Har tyvÀrr missat dom som hamnat hÀr pÄ KS.
Hann faktiskt inte kolla, tog en snabb blick i montern, pekade pÄ g9000 betalade Ä sprang till min flight.
Har faktiskt under ett par Ärs tid varit pÄ jakt efter just denna modell. Har tyvÀrr missat dom som hamnat hÀr pÄ KS.
BÄda Àr riktigt bra! Tycker att Camo överraskar positivt. Titanmodellen Àr grym! Men Àr det titan Àven i bezel och lÀnk? DÄ blir det ju Ànnu bÀttre!
Den Àr riktigt intressant den dÀr!
Svar ja. Titan i "case, band, bezel, case back and buttons", Àven priset Àr Titan!BÄda Àr riktigt bra! Tycker att Camo överraskar positivt. Titanmodellen Àr grym! Men Àr det titan Àven i bezel och lÀnk? DÄ blir det ju Ànnu bÀttre!
Ingen Àr vÀl annonserad som LE? Det blir alltsÄ standardpris pÄ dryga 16k.Hm, verkar som att fler Àn jag finner Ti-modellen mest intressant. TÀnker ibland att man skulle haft en avvikande smak.Skulle den bli sjukt dyr? BegrÀnsad upplaga? Hoppas det blir en standardmodell likt de flesta stÄlvarianterna, sÄ man fÄr en chans att införskaffa till normalpris.
![]()
Det blir ju kanon! Gillar stÄlmodellerna, men tycker att de kÀnns lite tunga pÄ armen. Priset avskrÀcker dock.Svar ja. Titan i "case, band, bezel, case back and buttons", Àven priset Àr Titan!![]()
Ja det dÀr Àr riktigt jÀkla bra. Förmdligen bÀsta fyrkanten dom spottat ur sig hittills. Men smakar det sÄ kostar det förstÄs. Jag har avskrivit den enbart p.g.a. prisbilden. Kommer sitta med stora ögon och vara avundsjuk nÀr den börjar dyka upp hÀr i flödet.Det blir ju kanon! Gillar stÄlmodellerna, men tycker att de kÀnns lite tunga pÄ armen. Priset avskrÀcker dock.
Camo modellen faller mig inte riktigt i smaken. Men den andra! âș
Jag gillar faktiskt bĂ€gge tvĂ„! Skulle kunna tĂ€nka mig den i camo.Camo modellen faller mig inte riktigt i smaken. Men den andra! âș
Googlade lite. 15 papp alltsÄ? Hm. DÄ fÄr man verkligen prioritera. Eller hoppas pÄ en riktigt bra deal. Gruppköp? ^^Ja det dÀr Àr riktigt jÀkla bra. Förmdligen bÀsta fyrkanten dom spottat ur sig hittills. Men smakar det sÄ kostar det förstÄs. Jag har avskrivit den enbart p.g.a. prisbilden. Kommer sitta med stora ögon och vara avundsjuk nÀr den börjar dyka upp hÀr i flödet.![]()
GÀrna gruppköp!Googlade lite. 15 papp alltsÄ? Hm. DÄ fÄr man verkligen prioritera. Eller hoppas pÄ en riktigt bra deal. Gruppköp? ^^
Hehe. AssĂ„ den kanske skulle funka. Men om jag skulle vĂ€lja skulle det bli den svarta helt klart... âșJag gillar faktiskt bĂ€gge tvĂ„! Skulle kunna tĂ€nka mig den i camo.
Om ni drar ihop en lista pÄ folk som Àr intresserade och PMar den till mig samt referensnumret pÄ modellen/modellerna sÄ kan jag kolla.
Hugade spekulanter intresserade i gruppköp kan PMa mig sÄ meddelar jag @yonsson senast den 23 oktober eller tidigare. Jag tror att vi behöver skynda pÄ, klockorna slÀpps ju snart.Om ni drar ihop en lista pÄ folk som Àr intresserade och PMar den till mig samt referensnumret pÄ modellen/modellerna sÄ kan jag kolla.
Snyggt!Hugade spekulanter intresserade i gruppköp kan PMa mig sÄ meddelar jag @yonsson senast den 23 oktober eller tidigare. Jag tror att vi behöver skynda pÄ, klockorna slÀpps ju snart.
Meddela om ni Àr intresserade i GMW-B5000TB-1 (original) eller GMW-B5000TCM-1 (cammo).
Följande stod för övrigt att lÀsa pÄ G-Central:
Another issue is that some people are confused about whether these models are limited editions or not, thanks in part to a Gear Patrol article that said the GMW-B5000TB-1 is ânot limited.â Junichi Izumi of Casioâs Product Planning Department said, âBecause it takes so much work, we canât put it out without limiting the production period. However, using titanium makes it 57 grams lighter than stainless steel, so I would like more people to actually get the âlightness.â By doing so, you will surely feel the evolution of G-Shockâs identity.â That is the closest weâve gotten to an official statement that these watches are limited editions. The high prices also suggest that they are limited.