Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr för snÀll. Det gÀller vÀl bara att vÀnta pÄ solljus för att fota den ordentligtannars kommer den inte till sin rÀtt. Prova att ta nya bilder om typ 9 mÄnader
![]()
Försökte fota idag, det Àr ju helt lönlöst med molntÀcket och allt. Det hÀr Àr iaf tvÄ nya jag har.
En glx-6900 och en vintage g-lide (dw-004xs).
![]()
![]()
Det kanske Àr dags att kontakta Svante för ett gruppköp? Förutom att det antagligen inte kommer att gÄ att fÄ sÄ mÄnga till Sverige sÄ Àr det antagligen inte sÄ mÄnga som Àr pÄ ett gruppköp, kÀnns som det finns en möjlighet?Jag gillar faktiskt bÀgge tvÄ! Skulle kunna tÀnka mig den i camo.
Jag tycker den sitter nÀstan som en square. Marginellt störreGalet coola bÄda tvÄ! Hur sitter GLX pÄ armen jÀmfört mot en square? KÀnns som en klocka jag borde lÀgga till i samligen nÀmligen
Det kanske Àr dags att kontakta Svante för ett gruppköp? Förutom att det antagligen inte kommer att gÄ att fÄ sÄ mÄnga till Sverige sÄ Àr det antagligen inte sÄ mÄnga som Àr pÄ ett gruppköp, kÀnns som det finns en möjlighet?
Sweet! Du fÄr dumpa ett handledsskott vid tillfÀlle (om 9 mÄnader dvsJag tycker den sitter nÀstan som en square. Marginellt större![]()
PM skickatEn lista för att sammanstÀlla alla intresserade Àr pÄ G@Sonnyboy har tagit tag i rodret
En lista för att sammanstÀlla alla intresserade Àr pÄ G@Sonnyboy har tagit tag i rodret
Följa? Nee, hoppa pÄ istÀlletSka bli spÀnnande att följa detta!
Följa? Nee, hoppa pÄ istÀllet![]()
Va?! Titan Àr ju, efter latex, vÀrldens bÀsta material!Ti pÄ just de tvÄ Àr inte riktigt min kopp te tyvÀrr. Och, uack, dyr dÄ.
Va?! Titan Àr ju, efter latex, vÀrldens bÀsta material!
Vad blev det för procent pÄ förra gruppköpet av 5035, nÄgon som minns?Följa? Nee, hoppa pÄ istÀllet![]()
Off the top of my head: 2500 kr list, 1800 kr ink frakt via gruppköp. Vill jag minnas.Vad blev det för procent pÄ förra gruppköpet av 5035, nÄgon som minns?
UpptÀckte för ett tag sen att min stÄlis gÀrna synkar nere i kÀllaren under natten liggandes klocklÄdan i ett skÄp. Mycket mÀrkligt, övriga multiband jag har haft jag alltid fÄtt anstrÀnga mig med för att fÄ till synk pÄ.Inte fÄtt mina g-shock synka superbra tidigare men min Gw-6900 synkar varje natt i en lÄda. Mkt nöjd med det, med klockan i övrigt med. Helt klart min perfekta G![]()
Ok, sÀg 1750 utan frakt dÄ och det blir exakt 30%Off the top of my head: 2500 kr list, 1800 kr ink frakt via gruppköp. Vill jag minnas.
Nej inget mÀrkligt alls, det finns en högst enkel och lÀttförstÄeligt förklaring.UpptÀckte för ett tag sen att min stÄlis gÀrna synkar nere i kÀllaren under natten liggandes klocklÄdan i ett skÄp. Mycket mÀrkligt, övriga multiband jag har haft jag alltid fÄtt anstrÀnga mig med för att fÄ till synk pÄ.
Samma hÀr min 5610 synkar i klocklÄdan men utanför den sÄ synkar den inte. SkumtUpptÀckte för ett tag sen att min stÄlis gÀrna synkar nere i kÀllaren under natten liggandes klocklÄdan i ett skÄp. Mycket mÀrkligt, övriga multiband jag har haft jag alltid fÄtt anstrÀnga mig med för att fÄ till synk pÄ.
Det Àr dÀrför man har en klocklÄda.Samma hÀr min 5610 synkar i klocklÄdan men utanför den sÄ synkar den inte. Skumt
Jag mÄste sÀga att det dÀr ÀndÄ var en riktigt bra bild. Allt Àr ju relativt, och allt kanske kan bli bÀttre (?), men jag gillade den bilden skarpt.Yes!
Ja, det Àr klocka som jag tycker Àr skitsvÄr att fota...
![]()
@Fujoor har tagit grymma bilder pÄ sin, jag fÄr inte fram samma kÀnsla/fÀrg i mina bilder
Vi har aldrig haft 30% off pÄ ett gruppköp.Ok, sÀg 1750 utan frakt dÄ och det blir exakt 30%
Om en sÄdan superdeal blir möjligt hamnar vi pÄ (vad Àr list egentligen?) 16.5k? isf blir det 11.5k vilket ÀndÄ Àr lÄngt mer Àn jag Àr villig att betala för en fyrkant.![]()
Vad ska man rÀkna med dÄ? 25 %?Vi har aldrig haft 30% off pÄ ett gruppköp.
Nej. Ni ska inte rÀkna med nÄgonting. Jag frÄgar om det finns intresse. Inte jÀttesvÄrt att hitta gamla gruppköp för referens.Vad ska man rÀkna med dÄ? 25 %?
Ok, dÄ minns @Remofflan fel dÄ, vad var det för rabatt den gÄngen dÄ?Vi har aldrig haft 30% off pÄ ett gruppköp.
Ni fÄr söka i historiken. Det finns inga generella rabatter vid gruppköp, det beror pÄ tillgÀnglighet, intresse och modell. Vi vet ju inte ens om eller nÀr den kommer samt vad listpriset blir.Ok, dÄ minns @Remofflan fel dÄ, vad var det för rabatt den gÄngen dÄ?
Jag sökte redan innan jag frÄgade första gÄngen utan att hitta nÄgot. SÄ m.o.a. vet inte du heller vad rabatten var, men du Àr sÀker pÄ att han har fel?Ni fÄr söka i historiken. Det finns inga generella rabatter vid gruppköp, det beror pÄ tillgÀnglighet, intresse och modell. Vi vet ju inte ens om eller nÀr den kommer samt vad listpriset blir.