• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skönt att Rangeman kommer ihÄg exakt nÀr, jag hade fullt upp med annat :D

DA1D9A23-1677-4C77-AE9F-B749E367593E.jpeg

Jag gillar faktiskt bÀgge tvÄ! Skulle kunna tÀnka mig den i camo.
Det kanske Àr dags att kontakta Svante för ett gruppköp? Förutom att det antagligen inte kommer att gÄ att fÄ sÄ mÄnga till Sverige sÄ Àr det antagligen inte sÄ mÄnga som Àr pÄ ett gruppköp, kÀnns som det finns en möjlighet?

Det kanske Àr dags att kontakta Svante för ett gruppköp? Förutom att det antagligen inte kommer att gÄ att fÄ sÄ mÄnga till Sverige sÄ Àr det antagligen inte sÄ mÄnga som Àr pÄ ett gruppköp, kÀnns som det finns en möjlighet?

En lista för att sammanstÀlla alla intresserade Àr pÄ G :) @Sonnyboy har tagit tag i rodret

Inte fÄtt mina g-shock synka superbra tidigare men min Gw-6900 synkar varje natt i en lÄda. Mkt nöjd med det, med klockan i övrigt med. Helt klart min perfekta G :)
UpptÀckte för ett tag sen att min stÄlis gÀrna synkar nere i kÀllaren under natten liggandes klocklÄdan i ett skÄp. Mycket mÀrkligt, övriga multiband jag har haft jag alltid fÄtt anstrÀnga mig med för att fÄ till synk pÄ.

Off the top of my head: 2500 kr list, 1800 kr ink frakt via gruppköp. Vill jag minnas.
Ok, sÀg 1750 utan frakt dÄ och det blir exakt 30%
Om en sÄdan superdeal blir möjligt hamnar vi pÄ (vad Àr list egentligen?) 16.5k? isf blir det 11.5k vilket ÀndÄ Àr lÄngt mer Àn jag Àr villig att betala för en fyrkant. :banghead:

UpptÀckte för ett tag sen att min stÄlis gÀrna synkar nere i kÀllaren under natten liggandes klocklÄdan i ett skÄp. Mycket mÀrkligt, övriga multiband jag har haft jag alltid fÄtt anstrÀnga mig med för att fÄ till synk pÄ.
Nej inget mÀrkligt alls, det finns en högst enkel och lÀttförstÄeligt förklaring.
Det ligger nÀmligen till sÄ att radiovÄgor Àr magiska. :woot: Jag vet dÄ jag jobbat pÄ ett företag som inte gjort annat Àn utvecklat radioantenner. ;)

Samma hÀr min 5610 synkar i klocklÄdan men utanför den sÄ synkar den inte. Skumt

Ok, sÀg 1750 utan frakt dÄ och det blir exakt 30%
Om en sÄdan superdeal blir möjligt hamnar vi pÄ (vad Àr list egentligen?) 16.5k? isf blir det 11.5k vilket ÀndÄ Àr lÄngt mer Àn jag Àr villig att betala för en fyrkant. :banghead:
Vi har aldrig haft 30% off pÄ ett gruppköp.

Ni fÄr söka i historiken. Det finns inga generella rabatter vid gruppköp, det beror pÄ tillgÀnglighet, intresse och modell. Vi vet ju inte ens om eller nÀr den kommer samt vad listpriset blir.
Jag sökte redan innan jag frÄgade första gÄngen utan att hitta nÄgot. SÄ m.o.a. vet inte du heller vad rabatten var, men du Àr sÀker pÄ att han har fel?

Tillbaka
Topp