Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ditto, camon verkar förvÄnansvÀrt rolig...Jag gillar faktiskt bÀgge tvÄ! Skulle kunna tÀnka mig den i camo.
Vilket dÄ betyder att det inte Àr frÄgan om en limited edition klocka. Om nÄgon nu missuppfattade det lite röriga budskapet.Följande stod för övrigt att lÀsa pÄ G-Central:
Another issue is that some people are confused about whether these models are limited editions or not, thanks in part to a Gear Patrol article that said the GMW-B5000TB-1 is ânot limited.â Junichi Izumi of Casioâs Product Planning Department said, âBecause it takes so much work, we canât put it out without limiting the production period. However, using titanium makes it 57 grams lighter than stainless steel, so I would like more people to actually get the âlightness.â By doing so, you will surely feel the evolution of G-Shockâs identity.â That is the closest weâve gotten to an official statement that these watches are limited editions. The high prices also suggest that they are limited.
StÀmmer. Den kommer helt enkelt tillverkas under en begrÀnsad period. Sen om det handlar om 2 veckor eller 2 Är framgÄr inteVilket dÄ betyder att det inte Àr frÄgan om en limited edition klocka. Om nÄgon nu missuppfattade det lite röriga budskapet.
Nej begrÀnsad period hos Casio sÀger inte sÄ mycket.StÀmmer. Den kommer helt enkelt tillverkas under en begrÀnsad period. Sen om det handlar om 2 veckor eller 2 Är framgÄr inte
Jag tappade min frÄn cykeln i 20kmh pÄ asfalt, Inte ett mÀrke pÄ denGott att vara hemma. Flybussarna gillar vi.
Mudman har tjÀnat mig vÀl. Tappade henne pÄ golvet en gÄng och pulsen steg ju inte alls, varför skulle den.
I vÀntan pÄ titan sÄ kör jag vidare med stÄl
Perfektion!Paket frÄn discountshop.com.
En modern klassiker?
FrĂ„n början var den svart med resinband men jag har gjort en @Fujoor och byt ut bezel och lĂ€nk till TFC varianten (dvs Porter). SvĂ„rt att fĂ„nga pĂ„ bilden men den Ă€r sjukt snyggĂr alla full metal black modeller lika svarta? Tycker att t ex porter ser svartare ut, nĂ€stan som tjĂ€ra men vissa andra ser mer grĂ„aktiga ut?
T ex din ser lite mörkgrÄ-svart hÄllet.
Var fick du tag pÄ delarna? Finns vÀl inte pÄ Tiktox vad?FrÄn början var den svart med resinband men jag har gjort en @Fujoor och byt ut bezel och lÀnk till TFC varianten (dvs Porter). SvÄrt att fÄnga pÄ bilden men den Àr sjukt snygg
Finns ibland pÄ tiktox. Hoppades, vÀntade och pungade ut. Kan inte pÄstÄ att setet var billigt men vÀrt detVar fick du tag pÄ delarna? Finns vÀl inte pÄ Tiktox vad?
Yes!Aha, det Àr porterdelar pÄ den. Ok, dÄ Àr det ljus o sÄnt som spelar ett spratt. MÄngsidig klocka! Becksvart ibland, grÄsvart ibland.
Man kan inte rÀkna nÀr man börjar modda för det blir man bara ledsen av...Finns ibland pÄ tiktox. Hoppades, vÀntade och pungade ut. Kan inte pÄstÄ att setet var billigt men vÀrt det
Haha santMan kan inte rÀkna nÀr man börjar modda för det blir man bara ledsen av...
Yes!
Ja, det Àr klocka som jag tycker Àr skitsvÄr att fota...
@Fujoor har tagit grymma bilder pÄ sin, jag fÄr inte fram samma kÀnsla/fÀrg i mina bilder
Precis. Svart bezel med resinDu menar non-porter?
Tycker den blir mkt mindre bling och mer harmoniskJag gillar den. PÄverkar DLC fÀrgen eller blinget nÄgot jÀmfört med vanliga metal black?
Du Àr för snÀll. Det gÀller vÀl bara att vÀnta pÄ solljus för att fota den ordentligt annars kommer den inte till sin rÀtt. Prova att ta nya bilder om typ 9 mÄnaderYes!
Ja, det Àr klocka som jag tycker Àr skitsvÄr att fota...
@Fujoor har tagit grymma bilder pÄ sin, jag fÄr inte fram samma kÀnsla/fÀrg i mina bilder
Tycker den blir mkt mindre bling och mer harmonisk
Försökte fota idag, det Àr ju helt lönlöst med molntÀcket och allt. Det hÀr Àr iaf tvÄ nya jag har.
En glx-6900 och en vintage g-lide (dw-004xs).
Ja den till höger slutade göras 1998. Knep den pÄ tradera i NOS skick. Bytte batteri och sÄ var den igÄng. Den har en speciell "surfing timer" dÀr man rÀknar ner frÄn 30 min och sÄ stÄr det "surfing". Tydligen kan man inte surfa mer Àn 30 minuter.Bulliga och roliga. Vintage?
Ja den till höger slutade göras 1998. Knep den pÄ tradera i NOS skick. Bytte batteri och sÄ var den igÄng. Den har en speciell "surfing timer" dÀr man rÀknar ner frÄn 30 min och sÄ stÄr det "surfing". Tydligen kan man inte surfa mer Àn 30 minuter.