Ingen g shock egentligen men Protreks börjar ju bli allt mer Som g shocks. Detta Ă€r prw-3100. VĂ€ldigt lĂ€tt pĂ„ armen med följsamt gummi. Klart lĂ€ttare Ă€n rangeman Ăven om den inte Ă€r lika cool.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr jag lÀgger klockan pÄ fönsterbrÀdan inför natten sÄ synkar den alltid.Till er med "multi band 6"-funktionen pÄ er G-shocks:
Hur bra fungerar synkroniseringen av tid för er? Jag har endast lyckats en gĂ„ng och detta var en solig dag utomhus i Lund med en manuell sökning. Sedan har den varken lyckats manuellt eller automatiskt. Ăr det helt enkelt sĂ„ att Stockholm ligger för lĂ„ngt ifrĂ„n radiomasterna?
Jag bor i VÀnersborg och hÀr funkar det utan problem. Har inte funderat pÄ vilket vÀderstreck klockan ligger i. Dock ligger Stockholm i utkanten av tÀckningsomrÄdet medans vÀstkusten ligger betydligt bÀttre till.Till er med "multi band 6"-funktionen pÄ er G-shocks:
Hur bra fungerar synkroniseringen av tid för er? Jag har endast lyckats en gĂ„ng och detta var en solig dag utomhus i Lund med en manuell sökning. Sedan har den varken lyckats manuellt eller automatiskt. Ăr det helt enkelt sĂ„ att Stockholm ligger för lĂ„ngt ifrĂ„n radiomasterna?
Jag bor ocksÄ i VÀnersborg. Funkar dock bÀst om klockorna ligger i fönstret, och bÀttre pÄ natten Àn pÄ dagen.Jag bor i VÀnersborg och hÀr funkar det utan problem. Har inte funderat pÄ vilket vÀderstreck klockan ligger i. Dock ligger Stockholm i utkanten av tÀckningsomrÄdet medans vÀstkusten ligger betydligt bÀttre till.
Riktigt Nice.Vad Àr det för modell?
Snyggt! Var den gul och blev svart eller tvÀrtom?
Ny skrud till min GF-8230E.
TackSnyggt! Var den gul och blev svart eller tvÀrtom?
FrÄn pacparts eller ebay? Det Àr nice att man kan byta hursomhelstTack
Den blev svart, vill köra lite mer stealth
Köpt pÄ Ebay. Ja det Àr lite av charmen med G-ShockFrÄn pacparts eller ebay? Det Àr nice att man kan byta hursomhelst
En gnutta kanske, men galet pÄ helt rÀtt sÀtt. Ser fram emot fler bilder, tycker mig ana nÄgra riktiga godbitar dÀr.
VÀntar pÄ bÀttre vÀder (och semestern nÀsta vecka) innan jag gÄr loss med bilderEn gnutta kanske, men galet pÄ helt rÀtt sÀtt. Ser fram emot fler bilder, tycker mig ana nÄgra riktiga godbitar dÀr.
Cool!4 nya G-2000 varav 3 Àr udda modeller i NOS skick. 2 av dom fullset. Galet!
4 nya G-2000 varav 3 Àr udda modeller i NOS skick. 2 av dom fullset. Galet!
What a beut!En av mina nya G-2000!
Det dÀr blev ju riktigt bra, fast den Àr cool gul ocksÄ.
Ny skrud till min GF-8230E.
Screwbackpsychosis borde vara en egen hashtagScrew back psychosis - du börjar fÄ en skaplig samling scewbacks!
Screwbackpsychosis borde vara en egen hashtag
Dom Àr roliga och relativt billiga. Mycket glÀdje för lite pengar
Precis! En helt annan kÀnsla. Det Àr liksom smÄ pansarvagnar som tÄl allt!HÄller med - gillar att kika pÄ en sÄdan g-shock lite frÄn sidan nÀr den sitter pÄ armen och se stÄlboett och backlock sticka fram
Stencool!En sista bild för ikvÀll!
Hade du nÄgon screwback eller?
Jag hĂ„ller med. ĂndĂ„ rĂ€tt kul att det ens finns am delar till just square modellerna.Jag har tvĂ„ för stunden - en ur-g-shock dw-5000 frĂ„n mitten av 80-talet jag slipat glaset pĂ„ och köpt ett nytt plasthöje av den gode Marta i Brasilien (gammal bild)
Samt en lite senare model med 901-modul och grĂ€ver-guld-i-usa-logga. Ăven den med Marta-hölje (gammal bild).
Trist att plasten pÄ dessa gamlingar har en förmÄga att gÄ sönder och att man Àr hÀnvisad till AM-delar.
Nej jag har faktiskt haft nÄgra stycken.Det dÀr blev ju riktigt bra, fast den Àr cool gul ocksÄ.
Ăr du nybliven Frogman-Ă€gare?