Photoshoppad?Ta den du tycker Àr snyggast. Jag tycker den mörka
VÀnta pÄ denna istÀllet
Inte sĂ„ fĂ€rgglad av mig, men tack för förslaget Lutar Ă„t âhalv-stealthâ just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Photoshoppad?Ta den du tycker Àr snyggast. Jag tycker den mörka
VÀnta pÄ denna istÀllet
NejdÄ, den slÀpps inom kort. Har för mig att man Àven fÄr med ett neonrött/babyblÄtt band?Photoshoppad?
Bra första val. Det dÀr Àr ett solitt stycke ingenjörkonst!Min första G-shock!
Ăr vĂ€ldigt förvĂ„nad över kvalitetskĂ€nslan, har aldrig tidigare burit en klocka som kĂ€nns och utstrĂ„lar sĂ„dan kvalitet.
GWF-D1000B-1LTD
Grattis!Min första G-shock!
Ăr vĂ€ldigt förvĂ„nad över kvalitetskĂ€nslan, har aldrig tidigare burit en klocka som kĂ€nns och utstrĂ„lar sĂ„dan kvalitet.
GWF-D1000B-1LTD
Min första G-shock!
GWF-D1000B-1LTD
Hemma igen, blir kul att gÄ igenom de hÀr imorgon
Grymt!Hemma igen, blir kul att gÄ igenom de hÀr imorgon
@Mikko Luiro ? Annars Àr det vÀl den ebaysÀljare vi hittade för ett tag sedan, gshockcustom som har mod delar *@Silverglantz var det juBlir en aning avis nÀr titanerna börjar titta in i trÄden. Finishen ser helt awesome ut pÄ dem. BÄde den svarta och camon . Har ju en förkÀrlek till camo.
Vem hade bestÀllt en aftermarket case och lÀnk med camo mönster och byggt en egen? Vart bestÀlldes delarna och till vilka modeller passar kitet?
Slog ihop den hÀr med AM-delar frÄn gshockcustoms pÄ eBay och en 5035 igÄr.Blir en aning avis nÀr titanerna börjar titta in i trÄden. Finishen ser helt awesome ut pÄ dem. BÄde den svarta och camon . Har ju en förkÀrlek till camo.
Vem hade bestÀllt en aftermarket case och lÀnk med camo mönster och byggt en egen? Vart bestÀlldes delarna och till vilka modeller passar kitet?
GottstÀlltare!Hemma igen, blir kul att gÄ igenom de hÀr imorgon
NÄt sÄnt hÀr du tÀnker pÄ?@Mikko Luiro ? Annars Àr det vÀl den ebaysÀljare vi hittade för ett tag sedan, gshockcustom som har mod delar
- PensionÀr sedan ett Är, alla vet ju hur bra vi har detGottstÀlltare!
@Writer136NÄt sÄnt hÀr du tÀnker pÄ?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/153706366062
wow vad delar som finns dÀr!
Haha sÄ Àr det. Fast Ä andra sidan. JÀmför man med vissa andra typer av klockor Àr det ju inte sÄ farligt...- PensionÀr sedan ett Är, alla vet ju hur bra vi har det
VarifrÄn bestÀllde du den?Har bestÀllt den svarta för egen del men jag gillade verkligen att den Àr vÀldigt stealth. Den andra Àr nog mer praktisk att anvÀnda dock. Men svÄrt val helt klart.
Rött Àr sött!Titanium hit och Titanium dit.
SjÀlv har jag precis bytt till den hÀr och det var kÀrlek vid första ögonkastet. Den displayen. Kostade mig ca 1500:-
BestÀllde hÀr men visade sig att de inte hade den pÄ lager heller. https://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=8363VarifrÄn bestÀllde du den?
Blev riktigt lyckat! Ăr Ă€ven AM-delarna i titan? Hur Ă€r finishen?Slog ihop den hĂ€r med AM-delar frĂ„n gshockcustoms pĂ„ eBay och en 5035 igĂ„r.
För mig Ă€r denna modd perfektion av de nya tvĂ„, camo men positiv display.Blev riktigt lyckat! Ăr Ă€ven AM-delarna i titan? Hur Ă€r finishen?
SpÀnnande! Hoppas du fÄr den om ett par veckor dÄ!BestÀllde hÀr men visade sig att de inte hade den pÄ lager heller. https://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=8363
Fick detta som besked sÄ hoppas att det stÀmmer
Kör den pÄ mina 16 handleder. Men kör Àven betydligt större klockor med. Den bÀrs ungefÀr som en square.NÄn som kör denna och har lite mindre handleder? Funderar pÄ att ta hem en och ha nÀr jag trÀnar/fiskar/spelar paddel men vill inte att de ska för stort ut pÄ min 17 handleder. Och hur Àr dem överlag?
Har du nÄgot hÀrligt wristshot?Kör den pÄ mina 16 handleder. Men kör Àven betydligt större klockor med. Den bÀrs ungefÀr som en square.