Skoja inte. 4 klockor (en var dock farsdagpressent) och 3 remmar pÄ 3 mÄnader. Frugan stryper snart mig med en klockrem![]()
Skönt att mina inköps-spree gÄr i vÄgor. Just nu Àr det ingen klocka som skriker "köp mig!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skoja inte. 4 klockor (en var dock farsdagpressent) och 3 remmar pÄ 3 mÄnader. Frugan stryper snart mig med en klockrem![]()
... det fanns ju en 350-serie dÀr det stÄr "VIBRATOR" istÀllet för VIBE ALARM![]()
Hehe, du lever farligtSkoja inte. 4 klockor (en var dock farsdagpressent) och 3 remmar pÄ 3 mÄnader. Frugan stryper snart mig med en klockrem![]()
Ăr rĂ€tt sugen pĂ„ en GA-2100 men fĂ„r nog tagga ner inköpen nĂ„n mĂ„nad eller 3 hahahaSkönt att mina inköps-spree gĂ„r i vĂ„gor. Just nu Ă€r det ingen klocka som skriker "köp mig!"
Har haft en intensiv start men det börjar lugna sig nuSkönt att mina inköps-spree gÄr i vÄgor. Just nu Àr det ingen klocka som skriker "köp mig!"
Ingen minns en fegis hahahaHehe, du lever farligtHar sjÀlv fastnat pÄ liknande sÀtt pÄ kort tid. Men Àr ju sÄ kul med alla olika varianter..
Ja precis Resin. Gnisslat lite pĂ„ ena sidan vid bandhornen. FĂ„r se om det blir bĂ€ttre. Annars Ă€r allt kanon. Mjukt och fint gummiband.Ăr det inte ett vanligt resinband pĂ„ den? LĂ„ter ju inget vidare med gnissel
Skön belysning pÄ dessa!
Bara sĂ„ att du hĂ„ller dig lugn sĂ„ bjuder jag pĂ„ en bildĂr rĂ€tt sugen pĂ„ en GA-2100 men fĂ„r nog tagga ner inköpen nĂ„n mĂ„nad eller 3 hahaha
Tack. köpbegÀret lugnade sig markantBara sÄ att du hÄller dig lugn sÄ bjuder jag pÄ en bild
![]()
Skönt att veta att jag kan hjÀlpa tillTack. köpbegÀret lugnade sig markant
Tur man har beslutsÄngest över om man vill ha helsvart eller svart/vit. Detta gör att köpet hÄlls tillbaka nÄgot haha
Cool!BÀttre med en multitool pÄ handleden Àn tio i butiken.
![]()
Cool!
LĂ„ngt band pĂ„ den dĂ€r. Ăr det för att den ska passa pĂ„ vĂ„tdrĂ€kten?![]()
Diver 4 real!Jepp, det stÀmmer. Jag tror att den t om kan passa 7 mm vÄtdrÀkt.
Nöjd med lastvÀxlaren?Mudmaster idag.
![]()
Mkt har funkat fint i 5 Är.Nöjd med lastvÀxlaren?
Inget sÀger POP! som min DW-5600CS.
![]()
Haha, tog en bild enbart för dig!Blir ju lite sugen pÄ citrusfrukter.Fin modd.
Halloj. Kan uppdatera att gnisslandet eller vd man ska sĂ€ga faktiskt har minskat nu nĂ€r jag haft klockan ett tag.Ăr det inte ett vanligt resinband pĂ„ den? LĂ„ter ju inget vidare med gnissel
En droppe olja med lÄg viskositet kommer att göra susen om inte gnisslandet försvinner.Halloj. Kan uppdatera att gnisslandet eller vd man ska sÀga faktiskt har minskat nu nÀr jag haft klockan ett tag.
SÄ det blir nog bra det hÀr.![]()