lofgreno
Guld
Hehe, nÀe. G-7700 har gjort sitt för min del.Köp en med negativ display vettja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, nÀe. G-7700 har gjort sitt för min del.Köp en med negativ display vettja![]()
Tack alla ... bestÀllde en GA-2100 i svartvitt i morse. Ser fram emot sen mer nu.![]()
Har precis fÄtt gummi pÄ min titanare!- Upplever ingen större skillnad i vikt. Gillar det mjuka gummibandet pÄ den hÀr, Àven om lÀnken pÄ Titanen ocksÄ Àr vÀldigt bekvÀm.
Nu börjar det likna nÄgot. Riktigt trevlig G-SHOCK. Kan du lÀgga den pÄ en hushÄllsvÄg och berÀtta vikten?Har precis fÄtt gummi pÄ min titanare!
![]()
KöksvÄgen hemma verkar inte gÄ att lita pÄ. En DW-5035D vÀger enligt japanska sidan 78g. Enligt min vÄg vÀger 5035 ungefÀr lika mycket som TB1 med gummi.Nu börjar det likna nÄgot. Riktigt trevlig G-SHOCK. Kan du lÀgga den pÄ en hushÄllsvÄg och berÀtta vikten?
Nu börjar det likna nÄgot. Riktigt trevlig G-SHOCK. Kan du lÀgga den pÄ en hushÄllsvÄg och berÀtta vikten?
Sweet!Har precis fÄtt gummi pÄ min titanare!
![]()
Den dÀr med guldcase och lÀnk hade varit nÄgot. NÀstan lite too much kanske hehe...bytt om till lite kvÀllsguld.
![]()
Tack! Fyndade en GW-B5600AR pÄ black friday men har lite svÄrt för svarta boetter sÄ stoppade modulen i en DW-5600SK istÀllet - tycker den grymma röda displayen framhÀvs Ànnu mer.Fakk, den var ju asgrym! VÀldigt lyckad modd. Futuristisk, organisk... svÄrt att beskriva den dÀr.![]()
Haha, tanken har slagit mig. Bara för att liksom.Den dÀr med guldcase och lÀnk hade varit nÄgot. NÀstan lite too much kanske hehe
Den dÀr kÀnner jag igen.GW-S5600-1JF, vÀger nÀstan luft!
![]()
Kaninlandet?
Haha, med all rÀttDen dÀr kÀnner jag igen.![]()
NÄnstans dÀrKaninlandet?
Haha, tanken har slagit mig. Bara för att liksom.Skulle vara kul att se resultatet, tveksamt om jag nÄgonsin skulle bÀra den dock.
![]()
Ja smaklös vet jag inte, men en helt annan typ av smak Àn vad jag har iaf.Tror den skulle bli sjyst ÀndÄ. Men krÀvs vÀl ett visst mÄtt smaklöshet hehe