• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God jul Gshockers! Klurigaste julklappen klar. FlickvÀnnen. :)
20191221_112710.jpg

79B7EF5F-440B-46BB-9A34-9863CD88C48F.png

sÄ hÀr ser det ut nÀr man firar jul i Spanien ;)
(jag noterar först nu att datuminstÀllningen i appen inte speglar telefonen)
Haha, för nÄgon som bor permanent hÀr nere pÄ solkusten Àr den dÀr funktionen helt onödig. Jag har aldrig haft en enda klocka som inte visat konstant full laddning. 320 soldagar om Äret talar sitt tydliga sprÄk. :hilarious::hilarious::hilarious:

Haha, för nÄgon som bor permanent hÀr nere pÄ solkusten Àr den dÀr funktionen helt onödig. Jag har aldrig haft en enda klocka som inte visat konstant full laddning. 320 soldagar om Äret talar sitt tydliga sprÄk. :hilarious::hilarious::hilarious:
Eller hur :D Jag brukar ha 1 ”reseklocka” och en ”middagsklocka” med mig ner. Sen fyller jag pĂ„ vĂ€skan med de soldrivna som ser ledsna ut :p

Man blir ju sugen pÄ en Garmin Instinct om man ÀndÄ mÄste ladda varje mÄnad.
Ingen sugen pÄ en Rangeman 9400?

Bilagor

• 76839886-8D78-4274-9FE0-481BEC42E7E2.jpeg
    76839886-8D78-4274-9FE0-481BEC42E7E2.jpeg
    711 KB · Visningar: 1
HÄller pÄ att fÄ en hjÀrnblödning nÀr jag försöker krÀnga pÄ ett nytt dÀck pÄ mountainbiken. :banghead: Tur att man har en fin klocka pÄ armen i alla fall. Nu ÄterhÀmtar vi oss i fÄtöljen...
PSX_20191222_121730.jpg

PSX_20191222_121746.jpg

Bra frÄga! SvÄr att svara pÄ, en killgissning blir "mycket". MÄnga faktorer som spelar in. Typ av fönster och hur solen stÄr pÄ himlen. vinkeln mot fönstret osv.

Edit: Sjukt teknisk förklaring med en massa olika procentsvar :p https://www.powerfilmsolar.com/abou...19/04/26/will-a-solar-panel-work-behind-glass
Haha det fÄr jag kolla upp.
Hörde faktiskt frÄn Panasonic att deras solceller Àr bÀst pÄ just inomhusbelysning... SÄ deras sitter vÀldigt mkt i klockor. Och i solceller pÄ reglage för AC tex...

Det gÄr om man vill, gÀller att hitta rÀtt vinkel. För att vara en negativ display sÄ tycker jag att den Àr lÀttlÀst. Hade nÄgon form av basic 5600 (kommer inte ihÄg ref) och den var helt olÀslig. :confused:
PSX_20191222_121730.jpg
Jo absolut. Men Àr en positiv display kille helt enkelt. Denna var mitt andra försök som inte blev nÄt.
(GG-B100 rÀknas inte...) :)

Tillbaka
Topp