Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr vÀl Äka till Spanien dÄ. Inte lyckats bÀttre Àn sÄhÀr pÄ vanliga lampor lite hÀr och dÀr...![]()
sÄ hÀr ser det ut nÀr man firar jul i Spanien
(jag noterar först nu att datuminstÀllningen i appen inte speglar telefonen)
Vaket!Vanligt batteri för att minska ocd
![]()
Vad tycker du om klockan? Ska du anvÀnda modulen till moddande kanske?Helt omöjligt att ta brusfria bilder i detta vÀdret.
![]()
Tycker den Àr skitbra! Irriterar mig dock pÄ tyngden sÄ jag har bestÀllt band Ät den!Vad tycker du om klockan? Ska du anvÀnda modulen till moddande kanske?
Grymt fin!God Jul! Snart vÀnder det
![]()
Haha, för nÄgon som bor permanent hÀr nere pÄ solkusten Àr den dÀr funktionen helt onödig. Jag har aldrig haft en enda klocka som inte visat konstant full laddning. 320 soldagar om Äret talar sitt tydliga sprÄk.![]()
sÄ hÀr ser det ut nÀr man firar jul i Spanien
(jag noterar först nu att datuminstÀllningen i appen inte speglar telefonen)
Eller hurHaha, för nÄgon som bor permanent hÀr nere pÄ solkusten Àr den dÀr funktionen helt onödig. Jag har aldrig haft en enda klocka som inte visat konstant full laddning. 320 soldagar om Äret talar sitt tydliga sprÄk.![]()
Haha. Nja inte riktigt pÄ samma nivÄ. Hur mkt hindrar ett fönster Btw?NÄgon som kÀnner igen sig i detta varje gÄng det blir lite sol?
![]()
Bra frÄga! SvÄr att svara pÄ, en killgissning blir "mycket". MÄnga faktorer som spelar in. Typ av fönster och hur solen stÄr pÄ himlen. vinkeln mot fönstret osv.Haha. Nja inte riktigt pÄ samma nivÄ. Hur mkt hindrar ett fönster Btw?
Vettetusan men fick Àntligen upp nÄgra M pÄ HHaha. Nja inte riktigt pÄ samma nivÄ. Hur mkt hindrar ett fönster Btw?
Ja dom Àr fan inte lÀtta att fÄ upp pÄ max. Inte som min gamla GW-6900. Gick frÄn M till H pÄ en natt under lampan...Vettetusan men fick Àntligen upp nÄgra M pÄ H![]()
Haha det fÄr jag kolla upp.Bra frÄga! SvÄr att svara pÄ, en killgissning blir "mycket". MÄnga faktorer som spelar in. Typ av fönster och hur solen stÄr pÄ himlen. vinkeln mot fönstret osv.
Edit: Sjukt teknisk förklaring med en massa olika procentsvarhttps://www.powerfilmsolar.com/abou...19/04/26/will-a-solar-panel-work-behind-glass
Haha. Sjukt svÄr klocka att fÄ till bra bilder pÄ.Inte sÄ mycket AR pÄ dessa va..?
![]()
Det gÄr om man vill, gÀller att hitta rÀtt vinkel. För att vara en negativ display sÄ tycker jag att den Àr lÀttlÀst. Hade nÄgon form av basic 5600 (kommer inte ihÄg ref) och den var helt olÀslig.Haha. Sjukt svÄr klocka att fÄ till bra bilder pÄ.![]()
Jo absolut. Men Àr en positiv display kille helt enkelt. Denna var mitt andra försök som inte blev nÄt.Det gÄr om man vill, gÀller att hitta rÀtt vinkel. För att vara en negativ display sÄ tycker jag att den Àr lÀttlÀst. Hade nÄgon form av basic 5600 (kommer inte ihÄg ref) och den var helt olÀslig.
![]()
Samma hÀr men den hÀr gÄngen tÀnker jag göra ett undantag.Jo absolut. Men Àr en positiv display kille helt enkelt. Denna var mitt andra försök som inte blev nÄt.
(GG-B100 rÀknas inte...)![]()