God Jul.
Idag Àr vÀl rÀtt dag för denna:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr sÄ grym. Jag hade bestÀllt en via ebay men nÀr jag Àntligen fick den var den fakeGod Jul.
![]()
Haft min en vecka, allt annat Àn liten men Àr fantastiskt bekvÀm, dock har jag 20+cm och stora labbarKollat runt lite och Àr det som jag tror att GST-B200 Àr den minsta i G-STEEL?![]()
Har 17.5 cm. Tycker den bars bra och Ă€r dessutom ganska lĂ€tt. Ăr du sugen pĂ„ en sĂ„ kör!MĂ€ter ca 18,5cm.
Kanske blir en hedlig square dÄ
Med koden CASIO25 fÄr du 25% rabatt pÄ alla G-Shocks pÄ cyberphoto.se, som för övrigt har bra priser redan utan kod. God jul pÄ er!![]()
Jag kunde inte hÄlla mig, det blev en Mudman G-9300. 1428kr kÀndes som ett riktigt bra pris![]()
Jupp! Föredrar den framför Rangeman.Muddien kommer du att gilla! Bra pris dessutom.
Muddien kommer du att gilla! Bra pris dessutom.
Har suktat efter den ett tag nu! KÀnns som ett roligt steg upp frÄn mina tvÄ squaresJupp! Föredrar den framför Rangeman.
![]()
Köpte en sÄn frÄn Cyberphoto pÄ Black Friday, grymt trevlig G-shock!
Jag kunde inte hÄlla mig, det blev en Mudman G-9300. 1428kr kÀndes som ett riktigt bra pris![]()
à h, nu jÀklar vill jag att den ska komma. Cyberphoto Àr nu mera min go-to sida nÀr det gÀller G-shocks, bra priser, snabba leveranser och bra rabatter!Köpte en sÄn frÄn Cyberphoto pÄ Black Friday, grymt trevlig G-shock!![]()
Ja, de Àr riktigt bra. Tog tyvÀrr flera veckor innan jag fick hem min för de hade nog rÄkat ta bestÀllning pÄ fler Àn vad de hade i lager. Inte hela vÀrlden för de var snabba med att meddela det.à h, nu jÀklar vill jag att den ska komma. Cyberphoto Àr nu mera min go-to sida nÀr det gÀller G-shocks, bra priser, snabba leveranser och bra rabatter!
Jag sÄg att just den var slut i lager dÀr under black friday. Men nÀr den vÀl kom, var det godis i paketet dÄ?Ja, de Àr riktigt bra. Tog tyvÀrr flera veckor innan jag fick hem min för de hade nog rÄkat ta bestÀllning pÄ fler Àn vad de hade i lager. Inte hela vÀrlden för de var snabba med att meddela det.![]()
Jajamen, godis var det med!Jag sÄg att just den var slut i lager dÀr under black friday. Men nÀr den vÀl kom, var det godis i paketet dÄ?![]()
Hehe, som jag sa ovan. Mitt go-to stÀlle nÀr det gÀller G-Shocks, av flera anledningarJajamen, godis var det med!![]()
Ja, de har vÀldigt justa priser. BÀst i landet pÄ vissa modeller som exempelvis 5610:an jag köpte i julklapp till sambon. En annan har ju litet tur som rÄkar bo i samma stad dÀr de finns. HÀmtar bara upp bestÀllningen frÄn lagret direkt och slipper fraktkostnader.à h, nu jÀklar vill jag att den ska komma. Cyberphoto Àr nu mera min go-to sida nÀr det gÀller G-shocks, bra priser, snabba leveranser och bra rabatter!
Perfekt! Köpte ocksÄ min 5610 dÀrifrÄn. Tror jag fick den dagen efter bestÀllning(!). Men det hade varit trevligt att slippa fraktkostnaden.Ja, de har vÀldigt justa priser. BÀst i landet pÄ vissa modeller som exempelvis 5610:an jag köpte i julklapp till sambon. En annan har ju litet tur som rÄkar bo i samma stad dÀr de finns. HÀmtar bara upp bestÀllningen frÄn lagret direkt och slipper fraktkostnader.![]()
VÀlkommen!Min första G-Shock, kÀnns kul att fÄ posta i denna trÄd med!
![]()
Tackar! Tycker den kÀnns riktigt bra hittills, otroligt lÀtt (50g.) och sitter bra pÄ handleden. Personligen tycker jag att den hÀr helsvarta modellen Àr snyggast ocksÄ, men det Àr ju sÄklart en smaksak. Supernöjd!VÀlkommen!Hur upplever du den?