• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God Jul.
Idag Àr vÀl rÀtt dag för denna:
20191224_115038.jpg

Åh, nu jĂ€klar vill jag att den ska komma. Cyberphoto Ă€r nu mera min go-to sida nĂ€r det gĂ€ller G-shocks, bra priser, snabba leveranser och bra rabatter!
Ja, de Àr riktigt bra. Tog tyvÀrr flera veckor innan jag fick hem min för de hade nog rÄkat ta bestÀllning pÄ fler Àn vad de hade i lager. Inte hela vÀrlden för de var snabba med att meddela det. :)

• Like
Reactions: Ncs
Ja, de Àr riktigt bra. Tog tyvÀrr flera veckor innan jag fick hem min för de hade nog rÄkat ta bestÀllning pÄ fler Àn vad de hade i lager. Inte hela vÀrlden för de var snabba med att meddela det. :)
Jag sÄg att just den var slut i lager dÀr under black friday. Men nÀr den vÀl kom, var det godis i paketet dÄ? :D

Åh, nu jĂ€klar vill jag att den ska komma. Cyberphoto Ă€r nu mera min go-to sida nĂ€r det gĂ€ller G-shocks, bra priser, snabba leveranser och bra rabatter!
Ja, de har vÀldigt justa priser. BÀst i landet pÄ vissa modeller som exempelvis 5610:an jag köpte i julklapp till sambon. En annan har ju litet tur som rÄkar bo i samma stad dÀr de finns. HÀmtar bara upp bestÀllningen frÄn lagret direkt och slipper fraktkostnader. :)

Ja, de har vÀldigt justa priser. BÀst i landet pÄ vissa modeller som exempelvis 5610:an jag köpte i julklapp till sambon. En annan har ju litet tur som rÄkar bo i samma stad dÀr de finns. HÀmtar bara upp bestÀllningen frÄn lagret direkt och slipper fraktkostnader. :)
Perfekt! Köpte ocksÄ min 5610 dÀrifrÄn. Tror jag fick den dagen efter bestÀllning(!). Men det hade varit trevligt att slippa fraktkostnaden.

Tillbaka
Topp