Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om nÄn mer Àn jag hade missat det sÄ kör Klockmagasinet rea pÄ G-Shock.
https://www.klockmagasinet.se/armbandsur/casio-g-shock-klockor?dir=desc&order=saving&p=2&utm_campaign=G-Shock+Poistot+-+Retarget+180+-+FB/IG&utm_content=G-Shock+poisto+-+banner+1&utm_medium=ocpm&utm_source=facebook
RÀtt bra priser pÄ vissa!
NĂ€r tror vi GWG-2000 kommer?MĂ€staren.
![]()
NĂ€r tror vi GWG-2000 kommer?![]()
AssÄ har priset gÄtt upp pÄ GG-B100. Köpte min för 3798 nÀr den kom. Iofs pÄ Klockia men ÀndÄ...Och rejÀlt dyrare Àn andra pÄ mÄnga![]()
Det blir ytterst spÀnnande att se faktiskt. En mindre och tunnare GWG-1000 vore ju jobbigt för mitt klocklöfte att inte köpa nÄt under 2020...Trenden gÄr ju mot tunnare Mudmasters sÄ frÄgan Àr om den ersÀtts pÄ "riktigt" som Àr lika fet som GWG 1000.
à andra sidan kom ju Rangeman 2.0 som var avsevÀrt biffigare och större Àn Rangeman 9400.
Only Casio knows..![]()
AssÄ har priset gÄtt upp pÄ GG-B100. Köpte min för 3798 nÀr den kom. Iofs pÄ Klockia men ÀndÄ...
![]()
List pĂ„ den dĂ€r Ă€r 3798kr. JĂ€vla lurendrejeri.tycker de var allmĂ€nt mkt dyrare Ă€n klockia, klockor.mu cyberphoto etc pĂ„ nĂ€stan allt trots rea (square stĂ„l undantaget). List Ă€r vĂ€ll knappt 5.3k sĂ„ kĂ€nns som lite âhittepĂ„prisâ...
https://www.klockor.nu/casio/p/18149
Ja. StĂ„l square verkar vara deras grej. Min semi stĂ„l hade bra pris dĂ€r. Och nu tyvĂ€rr Ă€nnu bĂ€ttre.tycker de var allmĂ€nt mkt dyrare Ă€n klockia, klockor.mu cyberphoto etc pĂ„ nĂ€stan allt trots rea (square stĂ„l undantaget). List Ă€r vĂ€ll knappt 5.3k sĂ„ kĂ€nns som lite âhittepĂ„prisâ...
https://www.klockor.nu/casio/p/18149
MÄste vara nÄt fel. Klockmagasinet brukar ju vara bra...List pÄ den dÀr Àr 3798kr. JÀvla lurendrejeri.
![]()
Det blir ytterst spÀnnande att se faktiskt. En mindre och tunnare GWG-1000 vore ju jobbigt för mitt klocklöfte att inte köpa nÄt under 2020...![]()
Kanske, men det Àr ju rÀtt mÄnga artiklar som Àr fel dÄ.MÄste vara nÄt fel. Klockmagasinet brukar ju vara bra...
Ja, sÄg dom ocksÄ. Dyra.Kanske, men det Àr ju rÀtt mÄnga artiklar som Àr fel dÄ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, men jag dĂ„? Casio mĂ„ste ju tĂ€nka pĂ„ mig ocksĂ„ med mina smĂ„ handleder.Ăh jag gillar feta G-shocks. Halva poĂ€ngen med dem!
Haha, men jag dÄ? Casio mÄste ju tÀnka pÄ mig ocksÄ med mina smÄ handleder.![]()
Men den hÀr! Grymt bra pris!Kanske, men det Àr ju rÀtt mÄnga artiklar som Àr fel dÄ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, har faktiskt samma, typ. Men men, smaken Àr olika...Vad hade du i mÄtt? Jag har 16,5 cm
Ja, det dÀr var ett riktigt bra pris!Men den hÀr! Grymt bra pris!
![]()
Inte ens om du sÀljer nÄgot i lÄdan med ett litet tillskott frÄn börsen?Det blir ytterst spÀnnande att se faktiskt. En mindre och tunnare GWG-1000 vore ju jobbigt för mitt klocklöfte att inte köpa nÄt under 2020...![]()
Ja, speciellt med tanke pÄ att jag köpte min för 4600 under Black Friday...Ja, det dÀr var ett riktigt bra pris!![]()
Hehe, ja, dÄ borde det inte rÀknas. Dessutom svek KSŽaren jag kom överens om detta direkt sÄ...Inte ens om du sÀljer nÄgot i lÄdan med ett litet tillskott frÄn börsen?
Det gÄr inte att lita pÄ folk nuförtiden!Hehe, ja, dÄ borde det inte rÀknas. Dessutom svek KSŽaren jag kom överens om detta direkt sÄ...![]()
Ajaj, störigt.Ja, speciellt med tanke pÄ att jag köpte min för 4600 under Black Friday...![]()
Ja men vafan. Pengar fÄr aldrig vara en trÄng sektor.Ajaj, störigt.![]()