Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur Àr gwg-1000 i storlek mot en gw-9400?
Inga koll pÄ storlekar men nÀr jag testat tycker jag Rangeman sitter avsevÀrt mindre pÄ handleden.Hur Àr gwg-1000 i storlek mot en gw-9400?
![]()
Rangeman helt klart mer rimlig i storlek. BestÀllde bÄda men lÀmnade tillbaka Mudmastern dÄ den blev för stor för min del.
Fungerar Àven som en termometer vid ölbryggning. HÀr vid torrhumling efter omtappning av en IPA.![]()
Om Mudmastern Àr apexen av manlighet Àr Frogman den ultimata tool-upplevelsen.
UtstrÄlar toolighet som fÄ andra.
![]()
![]()
Kan du inte sÀtta denna intill din GWG-1000?
Frogman Àr tuff men jag tror inte djupvattenmÀtaren skulle anvÀndas sÄ ofta i min Àgo![]()
Men hallÄ vem köper avancerade G-shock för att man behöver funktionerna? Not me!
Dykdatorfunktionen kan vara bra att ha. Det Àr skÀl nog att ha en.
Jag kan ordna sida vid sida bild senare.
Jag försöker intala mig sjÀlv att termometer, barometer eller kompass kommer till anvÀndning, nÄgon gÄng...
Men, mÀta flygtider (Gravity Master) eller vattendjup (Frogman)...
Kanske kommer fram till bÀttre och mindre rationella tankar framöver![]()
Jag kör ju GW-9400, GWG-1000 och nyligen GPR-B1000!Du ska nog hÄlla dig till squares...![]()
Jag försöker intala mig sjÀlv att termometer, barometer eller kompass kommer till anvÀndning, nÄgon gÄng...
Ser ut som han till vÀnster vill kÀka upp killen till högerHÀr Àr sida vid sida pÄ klockorna.
Mudmastern Àr stor men Ä andra sidan Àr Frogman vÀldigt avlÄng mellan 6 och 12. SÄ jag kan sÀga att Mudmaster sitter mer bekvÀmt.
![]()
Gravitymastern Àr HELT vÀrdelös. Bara sÄ att det var sagtJag försöker intala mig sjÀlv att termometer, barometer eller kompass kommer till anvÀndning, nÄgon gÄng...
BerÀtta mer!Gravitymastern Àr HELT vÀrdelös. Bara sÄ att det var sagt![]()
Den Àr ju det! FÄr kanske göra ett nytt försökFan den Àr bra manlig ÀndÄ!
Den visar all information analogt och GM har mycket att visa, bl a din exakta position men med analoga visare kan man utlÀsa ungefÀr om du Àr pÄ norra eller södra hemisfÀren. Den har en pytteliten AM/PM visare som Àr nÀstan omöjlig att avlÀsa. Den Àr semisnygg men funktionellt helt vÀrdelös. Jag skrev en recension nÀr jag hade klockan pÄ en passaround.BerÀtta mer!
VĂ€ldigt maffiga och snygga...
Den Àr ju det! FÄr kanske göra ett nytt försök![]()
BerÀtta mer!
VĂ€ldigt maffiga och snygga...
Den visar all information analogt och GM har mycket att visa, bl a din exakta position men med analoga visare kan man utlÀsa ungefÀr om du Àr pÄ norra eller södra hemisfÀren. Den har en pytteliten AM/PM visare som Àr nÀstan omöjlig att avlÀsa. Den Àr semisnygg men funktionellt helt vÀrdelös. Jag skrev en recension nÀr jag hade klockan pÄ en passaround.
Min första Square! Fasen vad praktiskt med BlÄtand. Justering av lÀnk, vilken dröm!
Bild nedan innan koppling mot telefon.![]()
![]()