Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GD-350. Du kan starta timer direkt med en dedikerad knapp...Finns det nÄgra ana/digi g-shocks som likt Rangeman har tidtagning alt timer med ett knapptryck?
Ett av dagens alla i-landsproblem:
![]()
Och den skyldige Àr:
![]()
à h fan, Àr det spÀnnet till bandet?Ett av dagens alla i-landsproblem:
![]()
Och den skyldige Àr:
![]()
![]()
Och den skyldige Àr:
![]()
NÀ, det har nog bara blivit lite varmt under bandet. HÀnder bara med GWG-1000 av nÄgon anledning...à h fan, Àr det spÀnnet till bandet?
Jag bĂ€r gĂ€rna lite löst men GWG-1000 med sina vingar under blir lite skum att ha löst. KĂ€nns bĂ€ttre med alla dom andra. Skitsamma nĂ€r den Ă€r sĂ„ snyggâEn G-Shock skall bĂ€ras lite löst .. . â
TrÄkigt nog Àr det förmodligen svÄrt att utveckla valkar just dÀr pÄ handleden.Ett av dagens alla i-landsproblem:
![]()
Och den skyldige Àr:
![]()
HĂ„rda!!
![]()
![]()
Och den skyldige Àr:
![]()
Klaga inte... tĂ€nk pĂ„ ett vanligt 6900- band mitt i sommaren nĂ€r âalligatortĂ€nderâ hugger in... men det Ă€r det hĂ€rliga med G-Shock: den kan vara lite obekvĂ€m, men vaâ fan, vi och vĂ„ra Shocks Ă€r stolta och unika!
Ska köpa finkornigt sandpapper och slipa lite varje dag sÄ fÄr vi se om huden blir tuffare!TrÄkigt nog Àr det förmodligen svÄrt att utveckla valkar just dÀr pÄ handleden.
Square, Square och Square!730 sidor i denna trÄden, sÄ förlÄt mig om jag inte lÀst alla
Om ni skulle lista era topp 3 G-Shock, vilka vÀljer ni dÄ och varför? Lite sugen pÄ en för gamla tiders skull, och att ha pÄ vandring, vattenaktiviteter osv.
Har en INOX som beater idag - men den visar bara tiden![]()
Galet bra mod!
Snyggt!!@HSK, fick pÄ lÀnken nu och det blev riktigt bra! Inga som helst problem att fÄ dit den heller, var sjukt mycket svÄrare pÄ min screwback.
![]()
![]()
LĂ€nk-duon.
![]()
Cool. Det mÄste jag testa. Tack!Jo, men pÄ vissa utav mina klockor sÀtter jag bandet sÄ dÄ klockan annars faller över för mycket. Klockan sitter helt enkelt bÀttre och mer rakt pÄ armen.
![]()
Lite sugen pÄ en Full Metal G-shock. Vad Àr rimligt att betala och vart tror ni det Àr bÀst försöka hitta en? Chrono24 verkar ju inte ha sÄ mÄnga och de annonserar inte sÀrskilt ofta.
Det lades ut en precis pÄ sÀljtrÄden, helt sjuktLÀgg ut en köpannons hÀr pÄ sajten vetja.
Min Àr visserligen inte helt i stÄl men har precis gÄtt frÄn 4600 till 3800 pÄ klockmagasinet.Lite sugen pÄ en Full Metal G-shock. Vad Àr rimligt att betala och vart tror ni det Àr bÀst försöka hitta en? Chrono24 verkar ju inte ha sÄ mÄnga och de annonserar inte sÀrskilt ofta.