• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag kommer ta med ett litet gÀng till försÀljning nÀr jag Äker hem och hÀlsar pÄ strax. ;)
Den hÀr brickan med blandad smÄgodis blir snart till salu. :)
20200213_185018.jpg

NÄgon hÀr inne som Àger nÄgon av GST-B100 varianterna med kolfiberbezel?
Är det nĂ„t att ha? Ser rĂ€tt balla ut pĂ„ bild iaf. :)
198F8F5B-7C93-46AF-97FE-1E84F34AFE98.jpeg

Jag har handlat lar mina delar nÀr jag moddade min g-steel med corduraband och ny bezel frÄn svenska watchtech.se
Vissa delar tog tid att fÄ hem men det var mycket för att det var en helt ny modell dÄ.
Jag har ocksÄ bestÀllt delar frÄn dem. LÄng lÄÄÄng leveranstid och relativt dyra men imponerande utbud

Jag brukar resonera att jag troligtvis gör ett bÀttre jobb pÄ att byta gshock batterier :) trycktestet kan man ju kosta pÄ sig om man badar med klockan.

Du och jag Àr lite olika hÀndiga dÀr tror jag ;) Men visst jag skulle sÀkert klara av det men kan ju ÀndÄ stödja lokala butiken (mÄ sÄ vara det Àr Ur&Penn, personalen Àr trevlig och helt ok hos mig) och nÀr ÀndÄ trycktestet ensamt kostar 150kr Àr ju ~25kr extra för batteri och arbete ÀndÄ skitsamma. Tror fortfarande de gör det bÀttre Àn mig :)

Tillbaka
Topp