• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GW-5000 Àr, i mitt tycke, den bÀsta G-shocken. Den har allt man vill ha, Àr galet snygg, skÀrmen Àr riktigt skarp och fin, bandet Àr galet mjukt och skönt.

Den Àr grym helt enkelt. Och folk som sÀljer sina Àr galna :)
IMG_1374.jpg

GW-5000 Àr, i mitt tycke, den bÀsta G-shocken. Den har allt man vill ha, Àr galet snygg, skÀrmen Àr riktigt skarp och fin, bandet Àr galet mjukt och skönt.

Den Àr grym helt enkelt. Och folk som sÀljer sina Àr galna :)
IMG_1374.jpg
Ja. Jag tyckte knapparna var lite för hÄrda. Men visst Ängrar jag försÀljningen! JÀttemycket. NÀr kommer man hitta en ny för 2000 kr igen?

Ja. Jag tyckte knapparna var lite för hÄrda. Men visst Ängrar jag försÀljningen! JÀttemycket. NÀr kommer man hitta en ny för 2000 kr igen?
Jag har hört att det Àr beror pÄ att just gw-5000 har dubbla lager packningar pÄ knapparna. Vet inte om övriga modeller har det. @Tampa_blord har ju tagit isÀr en hel del g-shocks. Har andra modeller det?

SÄdÀrja, dÄ har jag precis köpt en Casio gw-5000-1jf.. Litar pÄ era omdömen.. :D
(FÄr den sÀkert nÀsta vecka).. Ni som Àgt/Àger en, lÀgg gÀrna upp bilder (denna bild Àr fr ks).. :D
7E51C28C-4CCA-4B9F-9690-61F716CB859F.jpeg

Enligt min uppfattning, ja. MisstÀnker att det har nÄt att göra med den trimmade fluxkondensatorn
Mitt ex saknade nog trimmad fluxkondensator. Upplevde att skÀrmen var exakt som pÄ 5610.
Men hÄller med samtliga tidigare talare om att GW-5000 Àr ett mÄste. Skön tyngd och grymt bra band. Har ingen just nu men skulle jag tvinga vÀlja en enda square skulle den ligga bra till.

Senast Àndrad:
Mitt ex saknade nog trimmad fluxkondensator. Upplevde att skÀrmen var exakt som pÄ 5610.
Men hÄller med samtliga tidigare talare om att GW-5000 Àr ett mÄste. Skön tyngd och grymt bra band. Har ingen just nu men skulle jag tvinga vÀlja en enda square square den ligga bra till.

Fluxen fanns ju pÄ dom tidigare modellerna frÄn 1985. Dom nyare Àr ju ingen höjdare...

Tillbaka
Topp