Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle nog inte kunna bÀra upp en Froggy och klockbudgeten rymmer inte riktigt femsiffriga utsvÀvningar för tillfÀllet men det uppskattas verkligen nÀr folk lÀgger upp blÀnkare i de olika tematrÄdarna sÄ att de som verkligen Àr intresserade fÄr lite förtur.Det finns fortfarande ett NIB ex kvar.![]()
![]()
NÄgra dagar gammal bild, men jag har haft fullt upp med att köpa fler G-shocks ju...![]()
Eller hur, inte tillrÀckligt dyr den dÀr heller. Jag hoppas pÄ en lite mindre serie Àn 35 st.VÀntar pÄ platina / vitguld versionen. Mer under radarn![]()
Vad stÄr NIB för i detta sammanhang ? Kan ju omöjligtvis vara 'Nativity in black'.Det finns fortfarande ett NIB ex kvar.![]()
New In Box, dvs aldrig anvÀnd.Vad stÄr NIB för i detta sammanhang ? Kan ju omöjligtvis vara 'Nativity in black'.
@Fujoor kanske?Vem sjutton var det som Àr en hejjare pÄ att modda squares, byta glas och knappar mm?
Har helt glömt bort!
Jag har en idé pÄ en grej som jag behöver fÄ hjÀlp med![]()
Ah, sÄ sjÀlvklart nÀr du sÀger detNew In Box, dvs aldrig anvÀnd.
@Fujoor brukar rÄdfrÄga @Tampa_blord som kanske Àr Ànnu mer insatt?@Fujoor kanske?
edit: Vad fan, varför gÄr det inte att tagga?![]()
Snyggt! Glömde sÀtta larmet!![]()
nöjd...![]()
Kul!
Snyggt! Glömde sÀtta larmet!![]()
Dagens.
![]()
SÄ Àr det@Fujoor brukar rÄdfrÄga @Tampa_blord som kanske Àr Ànnu mer insatt?
Vi har kontakt nu och förhoppningsvis löser det sig!SÄ Àr det@Tampa_blord Àr the true master