lofgreno
Guld
SÄg ju riktigt snygg ut! TÀnker mig sjÀlv min GMW-B5000G med kombi lÀnk.Min "titan"-cheapo lookalike
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg ju riktigt snygg ut! TÀnker mig sjÀlv min GMW-B5000G med kombi lÀnk.Min "titan"-cheapo lookalike
![]()
Kommer inte passa. Original lÀnken passar dock!SÄg ju riktigt snygg ut! TÀnker mig sjÀlv min GMW-B5000G med kombi lÀnk.![]()
Ahh ok. SÄ den som sitter pÄ tex GW-B5000BC funkar inte?Kommer inte passa. Original lÀnken passar dock!![]()
Ăntligen lite mer Frogman...
Kolla hĂ€r under. Ăndbitarna ser helt annorlunda ut:Ahh ok. SĂ„ den som sitter pĂ„ tex GW-B5000BC funkar inte?
Jag hajar! FortsĂ€tter nog med gummi dĂ„.Kolla hĂ€r under. Ăndbitarna ser helt annorlunda ut:
![]()
Du behöver en b5000 lÀnk:
![]()
Finns ju lÀnkar att köpa löst. Dryga tusenlappen pÄ tiktox.Jag hajar! FortsÀtter nog med gummi dÄ.![]()
Ok. FÄr se om andan faller pÄ.Finns ju lÀnkar att köpa löst. Dryga tusenlappen pÄ tiktox.
Inga nya tagna men bjuder pÄ tvÄ gamlaDet var lÀnge sedan man fick se bild pÄ @Fujoor s 5735/5635 modd
KÀnner att iaf jag skulle behöva en ny bild eller tvÄ![]()
![]()
Sjukt bra!Inga nya tagna men bjuder pÄ tvÄ gamla
![]()
![]()
Ska du göra en likadan?Sjukt bra!
Jag mÄste fÄ tag pÄ en 5735, dÄ blir mina moddar kompletta sen![]()
Njaaaae, inte riktigt.Ska du göra en likadan?![]()
Du menar sÄhÀrNjaaaae, inte riktigt.
Jag vill ta modulen frÄn denna:
![]()
För att fÄ sunburst i denna:
![]()
Men camo/titanmodden skulle ju efter det mÄ vÀldans bra av att fÄ gul/guldig sunburst frÄn en 5735![]()
Men ja jÀvlar, precis sÄ!Du menar sÄhÀr
![]()
Ja, fast jag köpte den mest för att jag ville ha mw modulenMen ja jÀvlar, precis sÄ!
Fasen vad najs att se en bild pÄ hur jag hade tÀnkt mig att det skulle bli!
Ăr det din?
DÄ kanske du Àr intresserad av att sÀlja den sÄ slipper jag mecka?Ja, fast jag köpte den mest för att jag ville ha mw modulen
Jag stoppade in mw modulen i min andra 5035a
![]()
Hakar pÄ trenden.Stod och höll lÀnge i bÄde denna och den gula.
![]()
Farligt att titta i denna trÄd. Dessa tvÄ ovan + den helsvarta motsvarigheten med vita index Àr mina favoriter just nu.