Flipper2
Guld
Inte tÀnkt pÄ, kan ÀndÄ gilla det. Köper mer för estetik Àn funktionalitet ÀndÄ![]()
Man mÄste nog se den i butiken innan man slÄr till för att sjÀlv bedöma lÀsbarheten... gillar bezel pÄ den röda stÄlvarianten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte tÀnkt pÄ, kan ÀndÄ gilla det. Köper mer för estetik Àn funktionalitet ÀndÄ![]()
Hmm, jag Àr fortfarande lite kluven men mer positiv med hur den ser ut. Det Àr ju trots allt en Frogman.Nya A1000 Frogman mÄtten:
![]()
âGamlaâ D1000 Frogman mĂ„tten:
![]()
Trot att denna kommer att bli en succĂ© om den inte blir för dyr. De mĂ„ste ju anvĂ€nda lasermaskinen som de körde titancammon i sĂ„ det kommer sĂ€kert fler varianter av detta.âTronâ square pĂ„ Hypebeast:
https://hypebeast.com/2020/3/g-shocks-gmw-b5000-laser-etching-grid-pattern
Sett pÄstÄenden som indikerar att den skulle landa nÄnstans mellan vanliga stÄlisar och titanarna, sÄ ca 10. Men ta det med en nypa salt tillsvidare.Trot att denna kommer att bli en succé om den inte blir för dyr. De mÄste ju anvÀnda lasermaskinen som de körde titancammon i sÄ det kommer sÀkert fler varianter av detta.
Enl g-central kommer kanske nya grodan med rött band, hoppas hoppas med en tanke pÄ hur snygg din Àr.Gott om plats pÄ fÀrdtjÀnsten i dessa dagar.
![]()
Kul bonus va?Testade en kombilÀnk pÄ GA2110an.
Sitter rÀtt ok. Grym lÀnk förövrigt.
![]()
![]()
Ja stort tackKul bonus va?![]()
Denna bild tyder pÄ att en modell med rött band Àr pÄ gÄng.Enl g-central kommer kanske nya grodan med rött band, hoppas hoppas med en tanke pÄ hur snygg din Àr.
FrÄn g-cental:
"There are also reports of a GWF-A1000-1A2 with a blue band and a GWF-A1000-1A4 with a red band"
Bill ocksÄ ha sÄdan men inte cash atm. FÄr vara nöjd med min King sÄ lÀnge. Men riktigt snygg klocka![]()
Den hÀr ser rackarns trevlig ut, vad tycker folket?
Kan bara hÄlla med. Var pÄ vÀg att sÀlja den men efter att den fick nya klÀder sÄ kÀnner jag helt annorlunda.sÄ bra i rött, mkt roligare Àn original![]()
Trodde det var min bild först
Jag tar det som en komplimang!Trodde det var min bild först![]()
Haha , tror du Àr aningen vassare Àn mig pÄ att ta bra bilderJag tar det som en komplimang!![]()