• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag tror att jag behöver en GMW-B5000D-1, men inte riktigt kommit över tröskeln. Min samlade erfarenhet av G-Shock Àr min DW-5600M-4E som jag trivs bra med. Riktigt attraherad av looken pÄ stÄlis. Vad sÀger ni som testat? Har ni varit nöjda och kÀnt att den varit vÀrd priset?

Jag hade satsat pÄ en svart stÄlis med gummi. Perfektion.

Den hÀr Àr bra. TÀnk vad lite fÀrg kan göra
IMG_20200322_152721.jpg

Edit: Inget som hör till stÄldiskussionen, helt apropÄ ingenting alls.

Jag tror att jag behöver en GMW-B5000D-1, men inte riktigt kommit över tröskeln. Min samlade erfarenhet av G-Shock Àr min DW-5600M-4E som jag trivs bra med. Riktigt attraherad av looken pÄ stÄlis. Vad sÀger ni som testat? Har ni varit nöjda och kÀnt att den varit vÀrd priset?
LÀtt. Den mest prisvÀrda i min Àgo. Funkar till allt. HÀrlig kombo av borstat och polerat. Grym modul. Skön tyngd. Har nÀstan gÄtt och blivit OWG sen jag köpte den i för ca 6 mÄnader sen.

LÀtt. Den mest prisvÀrda i min Àgo. Funkar till allt. HÀrlig kombo av borstat och polerat. Grym modul. Skön tyngd. Har nÀstan gÄtt och blivit OWG sen jag köpte den i för ca 6 mÄnader sen.
Absolut. Efter en GW-M5610 sÄ Àr det den mest prisvÀrda G-Shocken. Dessutom passar den bra överallt; stranden, gymmet eller till skjortan.

Min square-kvartett för tillfÀllet.
Började för 12 dagar sen sÄ jag Àr grymt nöjd :). Man kan nog inte ha för mÄnga kÀnns det som.
Dock sÄ Àr 5000-stÄlisen till salu men inte för att jag inte gillar den utan för att det finns sÄ mycket annat trevligt ocksÄ om man sÀger sÄ.
Det förbaskade suget ni vet :D.
tRtVqBS.jpg

NÄgon hÀr som vet hur kort den nya compositlÀnken (som jag förstÄtt det, den som kommer med GW-B5600BC-1) gÄr att göra? Visst gÄr den att fÄ pÄ en GW-M5610? :)

NÄgon hÀr som vet hur kort den nya compositlÀnken (som jag förstÄtt det, den som kommer med GW-B5600BC-1) gÄr att göra? Visst gÄr den att fÄ pÄ en GW-M5610? :)
Den passar och gÄr att göra i princip hur kort som helst tack vare att samtliga lÀnkar sitter ihop pÄ samma sÀtt :)

Tillbaka
Topp