• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

90EA7198-91C2-4B7C-99D2-67DEBF44BE16.jpeg

Bra pris! Men Àr lite fundersam pÄ hur batteri tiden Àr.. om det Àr 1dag eller 1vecka, försökte kolla lite snabbt men hittade inte nÄgot direkt vettigt svar om de
14h med GPS pÄslagen, annars upp till tolv mÄnader med GPS avslaget men vanliga funktioner som stegrÀknare osv. pÄslaget. Det Àr ingen smartwatch i traditionell bemÀrkelse och den laddas dessutom med hjÀlp av solceller sÄ det Àr inte som med Apple watch och liknande dÀr man mÄste ta av sig den och ladda med kabel var och varannan dag. :)

Vad tycker ni om Gravitymaster? NĂ„got att ha eller Ă€r det MTG modellerna som gĂ€ller? Är sugen pĂ„ en lite mer high-end G-shock och tycker Gravitymaster Ă€r mycket tilltalande rent estetiskt :)

LĂ„nad bild.
gwr-b1000-1a1er-w900-center.jpg

14h med GPS pÄslagen, annars upp till tolv mÄnader med GPS avslaget men vanliga funktioner som stegrÀknare osv. pÄslaget. Det Àr ingen smartwatch i traditionell bemÀrkelse och den laddas dessutom med hjÀlp av solceller sÄ det Àr inte som med Apple watch och liknande dÀr man mÄste ta av sig den och ladda med kabel var och varannan dag. :)
LÄter kanon för en som jag som vill ha den som trÀningsklocka i gymmet men inte tÀnker logga löprundor och dÀrmed kan leva utan GPS funktionen. Undrar hur batteripÄverkande HR funktionen Àr?

LÄter kanon för en som jag som vill ha den som trÀningsklocka i gymmet men inte tÀnker logga löprundor och dÀrmed kan leva utan GPS funktionen. Undrar hur batteripÄverkande HR funktionen Àr?
En Garmin instinct Àr ju betydligt mindre och har igÄng puls sensorn hela tiden. RÀcker en vecka minst. Tror inte g-shocken Àr sÀmre.

nÄgon som sitter pÄ en Rabattkod hos tiktox som de vill bli av med? ;)

Aldrig sett rabattkoder dit
Nu minns jag inte vad hemsidan hette men de drog igÄng en till site för ett tag sen och sa att allting skulle vara minst 10% billigare dÀr. Utbudet var mycket sÀmre men det var i och för sig en nystartad hemsida och tanken Àr kanske att de sÄ smÄningom ska lÀgga ner tiktox för att helt övergÄ till den nya plattformen? NÄgon som minns namnet pÄ den nya hemsidan för gÀrna flika in. :)

Som jag förstod det sÄ skulle den ha smart funktioner som sÄ notiser, sen kanske man inte kan svara pÄ dem som applewatch Ä det skiter jag fullstÀndigt i, bara att dem vibrerar och sÀger vem som ringer eller vad det stÄr i smset sÄ kan jag avgöra om jag mÄste svara pÄ det nu eller senare :)

Fick för mig att byta fÀrg pÄ min dw-5600bb och tÀnkte att alla case till 5600 skulle funka. Men dÀr hade jag fel:banghead:. Denna diffade pÄ nÄgra mm..Har sökt info ang vilka olika modeller som Àr kompatibla med varandra men tycker det Àr svÄrt att hitta. SÄ min frÄga Àr om nÄgon vet vilka modeller som jag ska leta efter som funkar med denna? :)
IMG_20200409_150525.jpg
IMG_20200409_150532.jpg

Fick för mig att byta fÀrg pÄ min dw-5600bb och tÀnkte att alla case till 5600 skulle funka. Men dÀr hade jag fel:banghead:. Denna diffade pÄ nÄgra mm..Har sökt info ang vilka olika modeller som Àr kompatibla med varandra men tycker det Àr svÄrt att hitta. SÄ min frÄga Àr om nÄgon vet vilka modeller som jag ska leta efter som funkar med denna? :)
IMG_20200409_150525.jpg
IMG_20200409_150532.jpg

Jag har sett hÀr i trÄden att det finns en spec lista som visar vilka delar som Àr kompatibla med modellerna, nÄn hÀr kanske kan posta den igen?

Tillbaka
Topp