• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Denna var ju rÀtt ball. Man fÄr extra straps till den.
Vilken hade ni valt? TÀnkte köpa svenskt för en gÄng skull.
Jag gillar konservativa mörkgrÄ + svart bezel men...det kÀnns lite som att köpa en "nÀstan-svart-square".
Sand-camon Ă„ andra sidan var ju riktigt rolig.
DW-5610-Utility-Colors.jpg
Coola. Men Àr mer intresserad av vad som kommer hÀrnÀst med denna "nya" design och BT modulen. :)
Sen mÄste man ju bara Àlska designen pÄ den japanska hemsidan han köpte pÄ.
Untitled.png

Coola. Men Àr mer intresserad av vad som kommer hÀrnÀst med denna "nya" design och BT modulen. :)
Sen mÄste man ju bara Àlska designen pÄ den japanska hemsidan han köpte pÄ.
Untitled.png

Den dagen den glÀdjen. :D
Tveksamt om de kommer köra samma fÀrger pÄ en kommande BT modell.
Siten Àr skitball. Mer sÄnt hÀr.

Enligt Casios egen sida stÀmmer det med 35 st.
Men en sak jag undrar Àr hur baksidan ser ut?
Kollar man lÀngst ner dÀr delarna ligger utspridda ser baklocket ut att vara runt med ett stort hÄl i?
Har svÄrt att tÀnka mig att man vill ha en glasbaksida till den?
https://world.g-shock.com/asia-mea/en/products/origin/gold/g-d5000/

Denna var ju rÀtt ball. Man fÄr extra straps till den.

Vilken hade ni valt? TÀnkte köpa svenskt för en gÄng skull.
Jag gillar konservativa mörkgrÄ + svart bezel men...det kÀnns lite som att köpa en "nÀstan-svart-square".
Sand-camon Ă„ andra sidan var ju riktigt rolig.

DW-5610-Utility-Colors.jpg
@Pete11 postade en bild pÄ sin (dock pÄ gummi) tidigare idag: https://klocksnack.se/threads/backasvante.130255/#post-3286609 :)

Nu nÀr skatteÄterbÀringen kommit sÄ Àr man lite sugen pÄ att skaffa en ny G-shock, specifikt en GWG-1000-1A3ER! nÄgon som vet billigaste sidan (rea osv) eller vart man kan fÄ ta i en för en bra peng? MÄste inte ha den just nu men en sÄdan ska jag ha förr eller senare, och ett maharishi band till ^^

Ibland blir det bra priser hos Caliroots men oftast krÀvs det en rea plus en kampanjkod för att komma ner till de priserna.

Ibland blir det bra priser hos Caliroots men oftast krÀvs det en rea plus en kampanjkod för att komma ner till de priserna.
Var det inte Caliroots som mÄnga hade problem med sist de reade ut G-shocks? MÄnga leveranser tog vÀldigt lÄng tid eller uteblev helt och jag har för mig att nÄgon Àven fick en defekt klocka.
Av nÄgon anledning sÄ kan jag inte lÀgga upp en köpes annons... MisstÀnker att nÄgon admin mÄste godkÀnna mig eller dylikt
Jag har för mig att statusen bara uppdateras en gÄng per dygn sÄ prova igen imorgon. :)

Var det inte Caliroots som mÄnga hade problem med sist de reade ut G-shocks? MÄnga leveranser tog vÀldigt lÄng tid eller uteblev helt och jag har för mig att nÄgon Àven fick en defekt klocka.
Jag har för mig att statusen bara uppdateras en gÄng per dygn sÄ prova igen imorgon. :)
Möjligt. Jag har handlat dÀrifrÄn en gÄng och dÄ var det inga problem alls.

IMG_9876.JPG

Det finns en sÄdan hÀr i Akureyri. Men motsvarande 4900:- kÀnns lagom lustigt, men Ä andra sidan sÄ kommer man kanske inte ens hem i sommar...
FÄr fundera pÄ denna ett tag :)

Edit: Finns det nÄgon i trÄden som kan sÀga huruvida den Àr bra eller anus ?

Tillbaka
Topp