• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

G5000-10xw.jpg

För mig som vill ha en GWG-1000, hur Àr GG-1000 jÀmförbart med GWG, Àr det bara sol-laddning man gÄr miste om, eller var tycker ni som kanske haft bÄda? :)

Men vaddÄ, lillebror har ju BlÄtand & StegrÀknare! :)
Men Àrligt, nÀr ska det komma en ny GWG med dessa funktioner?
Nu har jag visserligen inte testat lillebror, bara sett den i montern, men ÀndÄ tycker jag att GWG Àr perfekt i sitt utförande. Den behöver inte förÀndras mer Àn kanske nya fÀrgkombinationer. Kalla mig gÀrna traditionalist :)

Hehe, jo, jag vet. Men Àr det inte samma display egentligen som en GW-M5610? Fast med screwback... :D
20190917_081549.jpg
Det Àr ju det. DÀrför man fÄr lite svÄrt att motivera trippla priset. Men screwback, lite mjukare band (mÀrker Àrligt talat knappt nÄn skillnad) och en renare tavla (Ätminstone fÀrgmÀssigt) Àr ÀndÄ starka fördelar.

Fotnot: Har haft bÄda tvÄ i omgÄngar men landat i en M5610 nu. Hade jag kunnat köpa en ny GW-5000 för 2 papp hade jag nog valt den istÀllet.

Gwg Àr kung och manligare, gg Àr lillebror.
jo sant :p men nÄgot dyrare ocksÄ ^^
Sorry, nu Àr jag ute och cyklar totalt. SÄklart du har rÀtt och jag blandade sÄklart ihop med GG-B100.
GG-1000 tycker jag sitter riktigt bra faktiskt. Men funktionerna i GG-B100 lockade mig mer... och den sitter ju snarlikt. GWG spelar ju sÄklart i en annan liga, men har inga wristshots pÄ den...
20190330_105016.jpg
20190723_180237.jpg
ja gg-1000 tycker ja ser lite bÀttre ut, men b100 har lite nyare funktioner... svÄrt val de dÀr :)

Det Àr ju det. DÀrför man fÄr lite svÄrt att motivera trippla priset. Men screwback, lite mjukare band (mÀrker Àrligt talat knappt nÄn skillnad) och en renare tavla (Ätminstone fÀrgmÀssigt) Àr ÀndÄ starka fördelar.

Fotnot: Har haft bÄda tvÄ i omgÄngar men landat i en M5610 nu. Hade jag kunnat köpa en ny GW-5000 för 2 papp hade jag nog valt den istÀllet.
Ja absolut. Den verkar riktigt nice. â˜ș

Tillbaka
Topp