Hur starkt vibrerar den? Skulle man vakna om man tog en nap?
Om du inte sover vÀldigt djupt sÄ absolut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur starkt vibrerar den? Skulle man vakna om man tog en nap?
Sant! Mkt bra pris!Dagens tips, typ omöjlig hitta ny (vad jag vet för detta pris Àven med moms)...
http://www.creationwatches.com/prod...h-11425.html?zenid=dt9jtpqcbc5aj24ph5ca7a1eq0
För stor för egen del dock
Grattis!Paketöppning av gÄrdagens förstapris!
Har ju varit hÀr förut men det var ett tag sedan.
https://www.klockmaster.se/casio-g-shock-gwn-1000b-1ber tack klockmÀster GLOBEN
FÀrgerna heter magic metallic och finns pÄ Dekorima. En fÀrg som innehÄller jÀrnpartiklar, en annan som innehÄller brons. Tror det finns koppar ocksÄ. Man bara mÄlar nÄgra lager, sedan nÀr det sista lagret fortfarande Àr vÄtt sÄ sprayar man med en aktivatorvÀtska som fÄr fÀrgen att oxidera. Olika aktivator för dom olika fÀrgerna... Sedan Àr det bara att mattlacka över. Funkar pÄ alla material, skit kulHehe. Galet cool idé, och vilken stenhÄrd look du fick till pÄ den.
Vad exakt för fÀrger anvÀnde du? Beskriv gÀrna processen.
KÀnns som den hittat rÀttUte och roar oss, jag och Gulfmastern.
Verkligen!KÀnns som den hittat rÀtt
Ute och roar oss, jag och Gulfmastern.
Verkligen!
Tackar! Synd att jag sköt lÀppstift dock...JÀkla bra bild alltsÄ!
Snygg bild @Ville_W! Mycket bÀttre Àn alla jag tagit pÄ den klockan. Du kan testa nÄgon av mina tre Screwbacks t.ex. GW-5000 - dÄ kanske du fastnar för G-SHOCKS!Testade en G-Shock för första gÄngen igÄr Inköpt av @parasec och tÀnkt till min son. Hmmm... den Äkte av rÀtt snabbt igen innan nÄgon av mina kollegor som kÀnner min böjelse för vintage sÄg mig Fast cool retrokÀnsla Àr det
Haha... ja man vet ju aldrig Men sonen gillade den och hade den i skolan idag vilket inte funkat med vare sig 7548 och SKX007. Han fÄ bli ambassadör för G-Shocks i familjen Jag fÄr vara glad ÀndÄ, inte lÀtt att fÄ den generation som Àr född med en mobil i handen att bÀra klockorSnygg bild @Ville_W! Mycket bÀttre Àn alla jag tagit pÄ den klockan. Du kan testa nÄgon av mina tre Screwbacks t.ex. GW-5000 - dÄ kanske du fastnar för G-SHOCKS!
Hoppas sonen gillar den bÀttre.
Jag tycker den Àr nice. Bra funktioner o gillar looken pÄ den. Jag Àr nöjd med min. I största laget dock. Kolla in de nya midsize modellerna gst-w310 annars som Àr samma men lite mindre.Hej G-shocktrÄden!
Jag behöver en gym/skogs/natt-beater. Har nÄn av er erfarenhet av denna modell?
gsts100g-1a
Storleken ska enligt uppgift var 59*52mm. Det verkar vÀldigt stort, hur upplever ni den? Det Àr frÀmst utseendet och att det Àr quartz som lockar, ni kanske har bÀttre förslag?
Mvh
Stort tack för dina ord. Ska kolla gst-w310.Jag tycker den Àr nice. Bra funktioner o gillar looken pÄ den. Jag Àr nöjd med min. I största laget dock. Kolla in de nya midsize modellerna gst-w310 annars som Àr samma men lite mindre.
HÀr Àr min gst som Àr samma som den du spanat pÄ bara annan fÀrg..
Stort tack för dina ord. Ska kolla gst-w310.
IgÄr blev jag Àntligen med G-Shock!
Efter flera veckors lÀsande i G-Shock-trÄden hÀr pÄ forumet slog jag till (har lÀst frÄn sidan 1). Jag kom fram till att jag ville ha en army-grön klocka med negativ display. LÀsbarheten Àr inte optimal pÄ negativ display men coolhetsfaktorn vÀgde över denna gÄngen. Dessutom har den röd belysning, bara en sÄn sak. Riktigt nöjd Àn sÄ lÀnge. Den Àr stor men vÀger inte sÄ mkt vilket gör att den inte kÀnns sÄ "blaffig" som jag trott. Min första men definitivt inte sista G-Shock!
Modell: Casio G-shock - GD-100MS-3ER