• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20200412_143905631-01.jpeg

Årets första dopp..... utan husse!

Finns en lite billigare, dock lite sletnare Mudmaster pÄ Sefina :)

https://www.sefina.se/product/armbandsur-casio-g/

den var lite i dyraste laget med tanke pÄ skicket.

men kul att gwg1000 fÄtt ett sÄdant uppsving :)
jag har sjÀlv Àgt tre st, min fösta köpte jag (av Fujoor har jag för mig), men tyckte dÄ att den var för stor sÄ sÄlde den. köpte sedan en pÄ tradera förra sommaren som jag anvÀnde ett tag men sedan sÄlde igen. men i början av detta Äret blev det en till - men den hÀr fÄr fan stanna :) för det Àr en fantastisk klocka.

jag funderar pÄ att köpa ett lika dant gult band som jag köpte till min förra.
bild pÄ min ex gwg

Senast Àndrad:

jag har sjÀlv Àgt tre st, min fösta köpte jag (av Fujoor har jag för mig), men tyckte dÄ att den var för stor sÄ sÄlde den. köpte sedan en pÄ tradera förra sommaren som jag anvÀnde ett tag men sedan sÄlde igen. men i början av detta Äret blev det en till - men den hÀr fÄr fan stanna :) för det Àr en fantastisk klocka.

bild pÄ min ex gwg
Hehe, just det. Kul. Har ocksÄ haft nÄgra genom Ären men nog tyckt att det Àr den enda g-shock som varit för stor.

Förresten, Àr det nÄgon som har en sÄn hÀr? Tycker GWG-1000 Àr stor men ok, bÀr den hÀr Ànnu större?
Vad tycker ni om den för övrigt?
SĂ€ljs Ă€ven den ”gröna” i Sverige?
Är lite sugen .....
DC2596C2-F9C5-4DC9-BD43-4DB213064275.jpeg

bild pÄ min ex gwg

Gult band Àr asbra pÄ gwg.
MÄste byta band pÄ min snart!

Förresten, Àr det nÄgon som har en sÄn hÀr? Tycker GWG-1000 Àr stor men ok, bÀr den hÀr Ànnu större?
Vad tycker ni om den för övrigt?
SĂ€ljs Ă€ven den ”gröna” i Sverige?
Är lite sugen .....
DC2596C2-F9C5-4DC9-BD43-4DB213064275.jpeg

har inte Àgt en sjÀlv, men jag hade ögonen efter en sÄdan tidigare. Det jag inte gillar med den Àr att man mÄste ladda klockan (som en smartWatch) ifall man anvÀnder vissa funktioner. Det blev ett stort No No för min del.

jag fick faktiskt anvÀndning av min Gwg1000's kompass i helgen.
Jag och tjejen tog upp lite geocaching (en rÀtt rolig aktivitet mÄste jag ÀndÄ erkÀnna) och vid ett tillfÀlle stod det i beskrivningen till cachen att man bör komma in ifrÄn norr varav jag slÀnger upp handen och sÀger till tjejen "kolla hÀr" *Startar kompassen*....
hon var inte imponerad.. men den ledde oss rÀtt ;)

nu:

bild pÄ min ex gwg

HÄller med dig att priset Àr lite vÀl högt med tanke pÄ skicket. Skulle gissa pÄ att Sefina drog upp priset pga att det var en limited edition?

Dom hade en annan GWG-1000 i shopen, som hade en nÄgot repad bezel, för 800 kr mindre. Tyckte det var mer vÀrt :)

SÄ hÀrligt sliten Àr inte nÄgon av mina G-Shocks, hur mycket jag Àn anvÀnder dem. Det allvarligaste som hÀnt var en stor repa nÀr jag flyttade pÄ lecablock :bookworm:

Lite kul att klockan ÀndÄ har tagit sÄ mycket stryk. Undrar vad den har varit med om? Ser ju knappast ut som att det Àr en kontorsdykare som har Àgt den :p

Tillbaka
Topp