• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

hoppas den slÀpps snart, frÄgan Àr vilken som Àr finast. Tror jag gillar blÄ eller vit/svart bÀst....

Sen hoppas jag bara den inte upplevs sÄ stor, helst i linje med g-9300 typ :)
NÄt som inte Àr helsvart tÀnkte jag, det finns redan tillrÀckligt med sÄdana G-Shocks.

Förresten sÄ stod det £179 nÀr man klickade vidare frÄn min lÀnk. KÀnns ÀndÄ som ett helt okej pris.

Bidrar med lite fÀrg i trÄden, det Àr ju ÀndÄ pÄsk.:)
20200412_092803.jpg

Kan solars ta skada av att ligga för lÀnge utan laddning? Jag Àr lite sugen pÄ en Àldre modell som troligtvis har legat lÀngre Àn de 24-27 mÄnader som den ska klara sig i PS-lÀge.

Kan solars ta skada av att ligga för lÀnge utan laddning? Jag Àr lite sugen pÄ en Àldre modell som troligtvis har legat lÀngre Àn de 24-27 mÄnader som den ska klara sig i PS-lÀge.
Jag minns att jag lÀste i en manual för min gamla GMW-B5000 att batteriet kan ta skada om det laddas ur helt och hÄllet. Men det kan man vÀl byta?

• Like
Reactions: HSK
Jag minns att jag lÀste i en manual för min gamla GMW-B5000 att batteriet kan ta skada om det laddas ur helt och hÄllet. Men det kan man vÀl byta?
Det borde inte vara nÄgra problem tycker man. De mÄste ju ÀndÄ kunna sÀlja klockor som har legat pÄ hyllan i nÄgot Är eller tvÄ utan att de Àr defekta.

Det Àr lÀtt att byta boett @Dan1jel ,lite pilligt men klockan blir som ny sÄ lÀnge kristallen Àr repfri. Passa Àven pÄ att rengöra runt tryckknapparna nÀr boetten Àr av.

Det Àr lÀtt att byta boett @Dan1jel ,lite pilligt men klockan blir som ny sÄ lÀnge kristallen Àr repfri. Passa Àven pÄ att rengöra runt tryckknapparna nÀr boetten Àr av.
MisstÀnkte det :p Har kollat pÄ lite videos men man vet ju inte om det Àr svÄrare Àn vad det ser ut :) men om jag inte fÄr tag pÄ en i bra skick sÄ blir det nog att köpa Maharashi band och troligen Bezeln till den, det Àr tanken iaf

Varför svarar inte @Tampa_blord nÀr man har lite frÄgor att stÀlla man vill ju inte riskera att blocket annonsen försvinner om tampa inte nu svarar pÄ mitt PM :p

Tillbaka
Topp