Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra skÀrpedjup ÀndÄ för att vara mobilkamera.
Tycker mobilkamerorna Àr förvÄnansvÀrt bra!Bra skÀrpedjup ÀndÄ för att vara mobilkamera.
Gult Àr INTE fult alltsÄ.. Sjukt lÀcker klocka
Froggie, min första. Vi fÄr se om det uppstÄr nÄgon kÀrlek för denna best till klocka. Sjuk klocka pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Alldeles för stor, alldeles för dyr, asymmetrisk osv
![]()
![]()
VÀldigt bra beskrivning av Frogman! Men, den vÀxer. Jag har börjat fÄ ett sug, ett pÄ mÄnga sÀtt orimligt sug dÄ jag hÄller med om din beskrivning.Froggie, min första. Vi fÄr se om det uppstÄr nÄgon kÀrlek för denna best till klocka. Sjuk klocka pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Alldeles för stor, alldeles för dyr, asymmetrisk osv
![]()
![]()
Det var just den modellen som tippade mig över kanten och djupt ned i G-Shock grytan, innan dess var G-Shock mest en kuriosa grej för mig.Froggie, min första. Vi fÄr se om det uppstÄr nÄgon kÀrlek för denna best till klocka. Sjuk klocka pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Alldeles för stor, alldeles för dyr, asymmetrisk osv
![]()
![]()
VÀldigt bra beskrivning av Frogman! Men, den vÀxer. Jag har börjat fÄ ett sug, ett pÄ mÄnga sÀtt orimligt sug dÄ jag hÄller med om din beskrivning.
Grattis, den Àr fin. Jag gav mig in i budgivningen precis mot slutet men förloradeFroggie, min första. Vi fÄr se om det uppstÄr nÄgon kÀrlek för denna best till klocka. Sjuk klocka pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Alldeles för stor, alldeles för dyr, asymmetrisk osv
![]()
![]()
Grattis, den Àr fin. Jag gav mig in i budgivningen precis mot slutet men förlorade![]()
Jag hade tÀnkt att sÀlja Mudman och Rangeman har legat ute men marknaden Àr kass. DÄ Àr det mycket roligare att ge klockorna till mina pÄgar. De blev faktiskt glada pÄ riktigt
![]()
Samlingen, har vÀxt till sig. (ber om ursÀkt för potatiskvaliten pÄ bilden)![]()
Still luvin it man!