• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Trevlig helg :happyhappy:
88A4E624-6DF8-4427-89E4-903580EDB4EA.jpeg

Froggie, min första. Vi fÄr se om det uppstÄr nÄgon kÀrlek för denna best till klocka. Sjuk klocka pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Alldeles för stor, alldeles för dyr, asymmetrisk osv :)
IMG_20200424_101555.jpg
IMG_20200424_101537.jpg

Förmodligen kommer den att vÀxa pÄ dig. Jag tyckte ocksÄ att Frogman var en vÀldigt mÀrklig klocka. FrÀmst asymmetrin tyckte jag var enormt fult i början men nu? Asgrym.

Froggie, min första. Vi fÄr se om det uppstÄr nÄgon kÀrlek för denna best till klocka. Sjuk klocka pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Alldeles för stor, alldeles för dyr, asymmetrisk osv :)
IMG_20200424_101555.jpg
IMG_20200424_101537.jpg
VÀldigt bra beskrivning av Frogman! Men, den vÀxer. Jag har börjat fÄ ett sug, ett pÄ mÄnga sÀtt orimligt sug dÄ jag hÄller med om din beskrivning.

VÀldigt bra beskrivning av Frogman! Men, den vÀxer. Jag har börjat fÄ ett sug, ett pÄ mÄnga sÀtt orimligt sug dÄ jag hÄller med om din beskrivning.

Jag kÀnde att testa mÄste jag ju iaf göra :) annars fÄr man aldrig veta. Men att den har nÄgot trots allt det ovannÀmnda, det kan vi vara överens om. Kanske Àr just det som ger den charmen.

IMG_20200424_101555.jpg
IMG_20200424_101537.jpg
Grattis, den Àr fin. Jag gav mig in i budgivningen precis mot slutet men förlorade :D

Tillbaka
Topp