• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC07427.jpg

OjdÄ vad hÀnde?
Tydligen sÄ Àr sÄriga hÀnder, konstant diskning och barnkrÀk tillsammans med sömnbrist ingen bra kombination. Fick symptom som fick 1177 att misstÀnka sepsis. Som bonus fick jag en genomgÄng av sjukvÄrdspersonal i gasmasker (och det tuffa plÄstret) dÄ feber vid inlÀggning generellt sett ogillas i dessa tider.

Tydligen sÄ Àr sÄriga hÀnder, konstant diskning och barnkrÀk tillsammans med sömnbrist ingen bra kombination. Fick symptom som fick 1177 att misstÀnka sepsis. Som bonus fick jag en genomgÄng av sjukvÄrdspersonal i gasmasker (och det tuffa plÄstret) dÄ feber vid inlÀggning generellt sett ogillas i dessa tider.
Se till friska pÄ dig nu dÄ. Sepsis Àr obra..
Frugan tillhör en av dom som nyss fick en sÄn dÀr mask att anvÀnda vid behov pÄ sitt jobb. Sen kommer jag att komplettera henne med en G-klocka inom kort.. Fast det vet hon inte om Àn ;)

I dessa kristider började den nuvarande vardagsklockan kÀnnas vÀl brÀcklig, sÄ det blev dags att lÀmna över huvudrollen till nÄgot som klarar att man smÀller handen riktigt hÄrt i skrivbordet! :)

B1CC0D45-9F01-4FBC-AE58-0F08868A649F.jpeg
Om det Àr börskurser i bakgrunden förstÄr jag behovet. Gott om rörelser pÄ marknaden, men knappast förutsÀgbart intra-day.

70s Classic, tillverkad i Mexico 2008. Mycket bang for the buck! :)
IMG_20200425_200449.jpg

Perfekt gura för James Wilsey sound frĂ„n ”El Dorado”-plattan, tĂ€nk er Chris Isaaks ”Wicked Game”.... jag bara smĂ€lter. Hittade nĂ„nstans pĂ„ nĂ€tet förstĂ€rkar- och effektinstĂ€llningar för just Wicked Game och sparade in de i min synt... fullkomligt Ă€lskar soundet :happyhappy: (@Derix PM-a mig om du vill ha det)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp