TackYepp, bara fÀrgerna skiljer Ät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TackYepp, bara fÀrgerna skiljer Ät.
Grym samling. Kör du bara square eller har du annat ocksÄ?
Man ska köra pÄ det man gillarBara square's, för nu. Provat lite annat, men inte klaffa riktigt.
DÄlig start pÄ dagen. Tur man hade en stabil g-shock för att komplettera den tuffa looken med pinocchioplÄstret de hade pÄ akuten.![]()
Tydligen sÄ Àr sÄriga hÀnder, konstant diskning och barnkrÀk tillsammans med sömnbrist ingen bra kombination. Fick symptom som fick 1177 att misstÀnka sepsis. Som bonus fick jag en genomgÄng av sjukvÄrdspersonal i gasmasker (och det tuffa plÄstret) dÄ feber vid inlÀggning generellt sett ogillas i dessa tider.OjdÄ vad hÀnde?
Jag vet. KÀmpar för att stÄ emot! Villhöver annat ocksÄ.https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-30th-35th-anniversary-prisbump-25-4.129561/
Att ingen nappat pÄ @Jaggis tvÄ limiterade Squares Àn Àr otroligt. Pass pÄ, gott folk! Bara den ena Àr vÀrd 2900kr![]()
Visst Àr det jobbigt?! Det var lite dÀrför jag tipsade sÄ att jag slipper vela fram och tillbakaJag vet. KÀmpar för att stÄ emot! Villhöver annat ocksÄ.
Se till friska pÄ dig nu dÄ. Sepsis Àr obra..Tydligen sÄ Àr sÄriga hÀnder, konstant diskning och barnkrÀk tillsammans med sömnbrist ingen bra kombination. Fick symptom som fick 1177 att misstÀnka sepsis. Som bonus fick jag en genomgÄng av sjukvÄrdspersonal i gasmasker (och det tuffa plÄstret) dÄ feber vid inlÀggning generellt sett ogillas i dessa tider.
âMan skall vara snĂ€llâ
G-shock - ingen skyddsutrustning Àr komplett utan en.Se till friska pÄ dig nu dÄ. Sepsis Àr obra..
Frugan tillhör en av dom som nyss fick en sÄn dÀr mask att anvÀnda vid behov pÄ sitt jobb. Sen kommer jag att komplettera henne med en G-klocka inom kort.. Fast det vet hon inte om Àn![]()
Om det Àr börskurser i bakgrunden förstÄr jag behovet. Gott om rörelser pÄ marknaden, men knappast förutsÀgbart intra-day.I dessa kristider började den nuvarande vardagsklockan kÀnnas vÀl brÀcklig, sÄ det blev dags att lÀmna över huvudrollen till nÄgot som klarar att man smÀller handen riktigt hÄrt i skrivbordet!
![]()
Fan sÄ fint
70s Classic, tillverkad i Mexico 2008. Mycket bang for the buck!Fan sÄ fintVad Àr de för strata?
Snyggt! Tycker att de finare mexarna ofta spelar bÀttre Àn de lÀgre US-modellerna70s Classic, tillverkad i Mexico 2008. Mycket bang for the buck!
![]()
70s Classic, tillverkad i Mexico 2008. Mycket bang for the buck!
![]()