Happy Monday G-rabbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Reagerade ocksÄ pÄ priset, men visst Àr det en gmw! Bra rea!Bra pris! Men, Àr det en mod eller Àr det bara jag som Àr morgontrött?
Det var bara jag som hade morgongrus i ögonen. Tyckte att det sÄg ut som silverbezel med negativ skÀrm men ser nu att bezeln mÄste vara svart.Reagerade ocksÄ pÄ priset, men visst Àr det en gmw! Bra rea!
Jag har slarvat lite i att följa trÄden, men Àr det dÀr en mod? Och i sÄ fall av vilka olika delar?Nu med rÀttvÀnt datum pÄ allmÀn begÀran
![]()
Nu gissar jag lite. gmw-b5000g-1 med bezel och glas utbytta mot reservdelar till gmw-b5000tfc-1 (aka porter).Jag har slarvat lite i att följa trÄden, men Àr det dÀr en mod? Och i sÄ fall av vilka olika delar?
Tackar!Nu gissar jag lite. gmw-b5000g-1 med bezel och glas utbytta mot reservdelar till gmw-b5000tfc-1 (aka porter).
Jaha! Jag trodde att det var en Porter? Endast baksidan avslöjarNu gissar jag lite. gmw-b5000g-1 med bezel och glas utbytta mot reservdelar till gmw-b5000tfc-1 (aka porter).
En Porter med stÄl bezel och resin band kanske... Jag tycker mest det Àr cool med den röda randen pÄ BlÄtandsmodulenJaha! Jag trodde att det var en Porter? Endast baksidan avslöjar![]()
- Precis, sĂ„ hĂ€r ser en riktig âPorterâ ut (tog bilden nu)Jaha! Jag trodde att det var en Porter? Endast baksidan avslöjar![]()
Nu gissar jag lite. gmw-b5000g-1 med bezel och glas utbytta mot reservdelar till gmw-b5000tfc-1 (aka porter).
Exakt sÄ, bara baksidan som inte Àr lika sexig. Men nÀstan fÄr duga![]()
Hur lyckades du komma över glaset?
NU Àr det fritt fram att köpa fler klockor igen...Idag fick frugan sin första G-klocka. En Baby-G, BGA-110-7BER.
En riktigt trevlig lite pjÀs.![]()
![]()
![]()
Bytesdags
![]()
Gillar den ocksÄ. Vit och Chrome och sen lite genomskinligt gjorde sig riktigt bra ihop, och sen gul belysning till detMen den dÀr var ju cool.
Brukar inte vara förtjust i baby g men snygg var den!
Fel! Det Ă€r den snyggasteâPorterâ idag ocksĂ„, nĂ€st snyggare MetalSquareân
![]()
En kan du fÄSnyggt. Fina shots pÄ den sen?
En kan du fÄ![]()
![]()
En kan du fÄ![]()
![]()
Gillar fĂ€rgen. Ăr det samma fĂ€rg pĂ„ bandet? Vad kallas fĂ€rgen?
Det Àr den klassiska "Nintendo grÄ".
Aha. FÀrgerna sÄg lite annorlunda ut pÄ min skÀrm.
Riktigt snyggt. Jag har önskat mig NintendogrÄ!
- Tycker det finns en snyggare .....Fel! Det Àr den snyggaste![]()
Det Àr vÀl en sol laddad modell. Varför skruvade du isÀr den? Sat brukar stÄ för Saturday. LÀgg upp en bild vettja.Vet ej om detta Àr rÀtt trÄd, men jag gör ett försök.
Tjena allihopa,
Jag har ett jÀtte problem, jag fick en G shock
Gx-56-bb av en kompis. Och jag skruvade isÀr den och nu nÀr jag har satt ihop den sÄ stÄr de bara SAT i övre vÀnstra hörnet.
Vet nÄn vad de betyder? Alla smÄ fjÀdrar sitter dÀr dom ska, och trycker man pÄ knapparna sÄ hÀnder ingenting