- Hör av dig nÀr du har en dÄlig dag, kan sÀkert hjÀlpa till med nÄt ...Det finns dagar dÄ jag övervÀger att göra mig av med alla klockor förutom MRG modellerna.
![]()
Men sen kommer jag till sans igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Hör av dig nÀr du har en dÄlig dag, kan sÀkert hjÀlpa till med nÄt ...Det finns dagar dÄ jag övervÀger att göra mig av med alla klockor förutom MRG modellerna.
![]()
KÀnns som Ànnu en collaborationUndrar om klockan Àr NASA-certificerad för rymdfÀrder.
Ja kom sÄ lÄngt att bakom skÀrmen sitter det en liten platsfilm som Àr lika stor som skÀrmen och bakom den sitter det en vitplast Bit som har ett kretskort pÄ baksidan dÀr, nÀr jag sÄg det dÄ Ängrade jag mig och började montera all igen, det sitter 2as smÄ fjÀdrar pÄ nedre delen som ja satte dit med pincett. Men nÀr allt var ihop sÄ ser jag bara dag.Oj. Hur lÄngt kom du? Tog du bort filtret framför skÀrmen? Isf kanske du satt tillbaka det Ät fel hÄll.
KÀnns som Ànnu en collaboration![]()
GW-5000 borde ju klarat det utmÀrkt men förmodar att dom inte vill ha sol laddade.I sanningens namn borde vilken G-shock som helst klara sig men det Àr ju coolast om man kan köpa en som Àr certifierad.![]()
GW-5000 borde ju klarat det utmÀrkt men förmodar att dom inte vill ha sol laddade.
Kanske bara Àr sÀkrast sÄ? Saxat frÄn wiki:FÄr astronauter inte tillgÄng till solljus eller blockeras det mesta av ljuset mÄnne.
Deras lampor kanske Àr lÄgenergi varianter med svagt ljus för att spara pÄ el? Har ingen aning.
En vanlig dw med extra batterier och alla problem lösta!
Nej faktiskt inte.Du började ju avyttra Rangeman, saknar du de du sÄlt?
Kanske bara Àr sÀkrast sÄ? Saxat frÄn wiki:
"DW-5600C, DW-5600E, DW-5900, DW-6600 and DW-6900 are flight-qualified for NASA space travel."
Kul att man har iaf tvÄ st rymdklockor![]()
Det lÄter vÀldigt rimligt i mina öron. Jag saknar inte heller klockorna jag sÄlt, inte ens MM300.Det finns dagar dÄ jag övervÀger att göra mig av med alla klockor förutom MRG modellerna.
![]()
SÀlj titanfyrkanten till mig!Det finns dagar dÄ jag övervÀger att göra mig av med alla klockor förutom MRG modellerna.
![]()
Har en camo titanare,SÀlj titanfyrkanten till mig!Visst har du en sÄn eller minns jag fel?
Ok, du valde den. Jag Àr ju sugen pÄ den svarta. Har en köpesannons ute. Den finns för 14 pÄ klockmagasinet men tÀnkte fiska efter begagnat först.Har en camo titanare,
![]()
Ăr rĂ€tt förtjust i den dock.
FrÄgan Àr hur mÄnga som finns pÄ forumet. NÄgra stycken kanske, du fÄr headhunta och skicka PMOk, du valde den. Jag Àr ju sugen pÄ den svarta. Har en köpesannons ute. Den finns för 14 pÄ klockmagasinet men tÀnkte fiska efter begagnat först.
Det Àr ju ÀndÄ nÄgra lax ner ifrÄn priset dÄ den kom. Det lÀr ju vara en av fÄ klockor man kan köpa begagnad utan att det syns pÄ klockan. Min har inte lyckats fÄ minsta repa. NÄgot litet nötmÀrke pÄ lÀnken ifrÄn lÄset, men det gÄr att sudda bort, sÄ jag misstÀnker att ytskiktet pÄ lÀnken Àr hÄrdare Àn materialet i lÄsetOk, du valde den. Jag Àr ju sugen pÄ den svarta. Har en köpesannons ute. Den finns för 14 pÄ klockmagasinet men tÀnkte fiska efter begagnat först.
Jag har aldrig plockat isÀr en modul sÄ dÀr lÄngt. Filmen bakom skÀrmen vet jag inte vad det Àr. Tog du bort filmen som sitter fastklistrad pÄ skÀrmen?Ja kom sÄ lÄngt att bakom skÀrmen sitter det en liten platsfilm som Àr lika stor som skÀrmen och bakom den sitter det en vitplast Bit som har ett kretskort pÄ baksidan dÀr, nÀr jag sÄg det dÄ Ängrade jag mig och började montera all igen, det sitter 2as smÄ fjÀdrar pÄ nedre delen som ja satte dit med pincett. Men nÀr allt var ihop sÄ ser jag bara dag.
Det Àr vÀl först en glasbit, sedan LCDŽn, sedan polarisationsfilter och sist en reflexfilm har jag för mig. Men om man ska försöka Àndra ifrÄn neg till pos display mÄste filtret vridas typ 45°, sÄ det hade inte funkat utan ett nytt...Jag har aldrig plockat isÀr en modul sÄ dÀr lÄngt. Filmen bakom skÀrmen vet jag inte vad det Àr. Tog du bort filmen som sitter fastklistrad pÄ skÀrmen?
Fika med favoritklockan (TitanSquare).
Helena gillar att baka. Det hĂ€r Ă€r en finsk motsvarighet till vĂ„r kanelbulle, kallas âörfilâ.
Kan kÀnnas lite konstigt ibland om jag Àr ute och grejar nÀr Helena ropar: Kom in nu Hasse sÄ fÄr du kaffe och örfil!
Undrar vad grannarna tÀnker om de ocksÄ Àr ute
![]()
Vet inte om jag törs stöta pÄ folk riktigt. Vill inte vara pÄflugen. Men om nÄgon vill sÀlja sÄ... ;-)FrÄgan Àr hur mÄnga som finns pÄ forumet. NÄgra stycken kanske, du fÄr headhunta och skicka PM![]()
- Det kommer i fortsÀttningen av min berÀttelse "Min MetalSquare historia"Om det Àr favoriten sÄ mÄste du ju bara berÀtta varför du vÀljer den före portern![]()