• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20200528_214541_570.jpg

Letar runt efter Mega G aka Rangeman GPR-B1000
NÄgon som har hört talas om nÄgra fake GPR-B?
Jag har ju lyckats hitta bÄde 5610 och mudmaster kopior tidigare.:)

Letar runt efter Mega G aka Rangeman GPR-B1000
NÄgon som har hört talas om nÄgra fake GPR-B?
Jag har ju lyckats hitta bÄde 5610 och mudmaster kopior tidigare.:)
Jag har inte hört talas om det men med tanke pÄ att det finns piratkopior av svinbilliga klockor som DW5600 och till och med F91W sÄ skulle det inte förvÄna mig. Jag vet att det finns fejkade Frogmans i alla fall. GPR-B1000 har i och för sig en vÀldigt speciell display som jag antar Àr svÄrare att fejka men ÀndÄ.

Det Àr aldrig OT :) jag kör med bushcraft essentials bushbox lf. Riktigt grym. Har en snygg lÀder vÀska och packas ihop riktigt smidigt.
Schysst 570 gram. SÄg att dom hade i titan som var Ànnu lÀttare, 270g :bookworm:
Jag har första generationen Firebox, 1200 gram stÄl. VÀlanvÀnd Àr den dock, men tung :hungover:
Tror jag köpte den för typ 5 Är sedan frÄn Amerika.

Schysst 570 gram. SÄg att dom hade i titan som var Ànnu lÀttare, 270g :bookworm:
Jag har första generationen Firebox, 1200 gram stÄl. VÀlanvÀnd Àr den dock, men tung :hungover:
Tror jag köpte den för typ 5 Är sedan frÄn Amerika.
Ah nice. RÀtt stor? Denna Àr vÀldigt smidig att ha med. Man kan ju liksom göra eld vartsom egentligen utan att vara rÀdd för att elden ska sprida sig.

Tillbaka
Topp