hankok
Basic
Hoppas din hÄller sig...Inget pÄ min Ànnu iallafall..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas din hÄller sig...Inget pÄ min Ànnu iallafall..
Nevermind, saknar min svarta stÄlis för mycket sÄ jag bestÀllde den nya limited edition 0/500 som av nÄgon anledning var nÄgra hundralappar billigare Àn den vanliga.NÄgon som vill sÀlja sin GW-5000 till mig?![]()
Haha ja lite sÄ...Du menar tills man ser priset?![]()
Tycker diskussion om vad som Àr manligt och kvinnligt Àr rÀtt uttjatat, bÀr vad man vill kvinna som manJag föredrar lila pÄ den alla dagar i veckan tyckte det var mkt trevligt!
Edit: just nu min G-shockdröm i sommar...
![]()
Nevermind, saknar min svarta stÄlis för mycket sÄ jag bestÀllde den nya limited edition 0/500 som av nÄgon anledning var nÄgra hundralappar billigare Àn den vanliga.
Fick studentrabatt ocksÄ
Bra med korthÄllare i lÄdan, min gamla lÀderkorthÄllare hÄller pÄ att falla isÀrTvÄ flugor i en smÀll
![]()
![]()
![]()
Ja precis, lÀnk pÄ fritid. Gummi i militÀrenBlir det din lumpen-klocka?
Snygg korthÄllare ocksÄ. En sÄn mÄste man ju försöka hitta.
PÄ tiktox.Ja precis, lÀnk pÄ fritid. Gummi i militÀren
Vet nÄgon var man kan köpa gummibandet som sitter pÄ stÄlisarna med gummiband?
LÀste lilla förstSaknar den lila boetten, dags för det snart igen (?)![]()
Hehe, Ängrar lite att jag inte slog till nÀr klockia hade den för 11k...Jag skulle nÀstan vilja pÄstÄ att den Àr vÀrd sitt pris. NÀstan...
![]()
Vilken cool korthĂ„llare! Ăr det en sĂ„n du drar i "spaken" och korten Ă„ker upp?Nevermind, saknar min svarta stĂ„lis för mycket sĂ„ jag bestĂ€llde den nya limited edition 0/500 som av nĂ„gon anledning var nĂ„gra hundralappar billigare Ă€n den vanliga.
Fick studentrabatt ocksÄ
Bra med korthÄllare i lÄdan, min gamla lÀderkorthÄllare hÄller pÄ att falla isÀrTvÄ flugor i en smÀll
![]()
![]()
![]()
Tror det!Vilken cool korthĂ„llare! Ăr det en sĂ„n du drar i "spaken" och korten Ă„ker upp?
Tackar!PĂ„ tiktox.
Ăr det samma guld som pĂ„ den negativa icke-limiterade? Jag har bara haft förmĂ„nen att beskĂ„da den vanliga irl.
Det skiljer lite. Den med positiv display har en polerad bezel, lite mjukare Ă€n den negativa.Ăr det samma guld som pĂ„ den negativa icke-limiterade? Jag har bara haft förmĂ„nen att beskĂ„da den vanliga irl.
Ok, tack. KÀndes som att denna glÀnser mer, men kan ju bero pÄ andra saker. VÀldigt snygg i alla fall! Tror man syns med den pjÀsen pÄ handleden.Det skiljer lite. Den med positiv display har en polerad bezel, lite mjukare Àn den negativa.
VarifrÄn köpte du den?Nevermind, saknar min svarta stÄlis för mycket sÄ jag bestÀllde den nya limited edition 0/500 som av nÄgon anledning var nÄgra hundralappar billigare Àn den vanliga.
Fick studentrabatt ocksÄ
![]()
![]()
![]()
Klockia.seVarifrÄn köpte du den?
Ăr det bara lĂ„dan som skiljer frĂ„n den vanliga stĂ„lisen?Klockia.se
Med 7% studentrabatt via Mecenat.
Coolaste G-shocken! Kommer aldrig sÀlja min...
Köp min!Grym! Vill ocksÄ ha en frogman... och iof massa annat med![]()
Köp min!
![]()