JĂ€kla fin.
Jag stod och velade mellan den svarta och blÄa och det blev den blÄa till slut. Men svart Àr alltid rÀtt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt fÀrgkombination! Den kÀnns vÀldigt mycket Optimus Prime av nÄgon anledning.
Den kÀnner jag igen?!Hej G-shocktrÄden,
Jag köpte en g-shock hÀr pÄ forumet.
Man har bytt ut modulen(?), men jag har ingen aning vad det Àr för nÄgot. NÄgon som förstÄr?
![]()
Den dÀr var riktigt fin
Du mÄste vara förförra Àgaren, den som bytte modulen?Den kÀnner jag igen?!
Jag mÄste fundera lite....Du mÄste vara förförra Àgaren, den som bytte modulen?
https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-g-7710-1er.124116/Du mÄste vara förförra Àgaren, den som bytte modulen?
Jag mÄste fundera lite....
Haha, okej du Àr förrförra Àgaren, fick du förklarad för dig vad en "modul" Àr för nÄgot?
Det Àr vÀl klockan minus bezel och band typ...Haha, okej du Àr förrförra Àgaren, fick du förklarad för dig vad en "modul" Àr för nÄgot?
Kul att se! Det Àr just den jag bestÀllde igÄr. Har en frÄga, ser man pÄ klockan att det Àr en limited edition? Exempelvis 32/500 graverat pÄ baksidan eller liknande?Vilken dag, nu trillade det in en till
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte se att det syns pÄ klockan, tror bara det Àr lÄdanKul att se! Det Àr just den jag bestÀllde igÄr. Har en frÄga, ser man pÄ klockan att det Àr en limited edition? Exempelvis 32/500 graverat pÄ baksidan eller liknande?
Eller Àr det bara sjÀlva lÄdan som signifierar detta?
Ah, ja antagligen bara lÄdan dÄKan inte se att det syns pÄ klockan, tror bara det Àr lÄdan![]()
![]()
Trodde nog aldrig att jag skulle bli med G-Shock, men satan vad bra den Àr. VÀldigt nöjd nykomling till denna trÄd.![]()
VÀlkommen! Bra första G-![]()
TvÄ smÄ skruvmejslar. Tre hÀnder Àr ocksÄ bra att ha alternativt nÄgot att spÀnna fast klockan i.Har bestÀllt gummibandet till min svarta stÄlis nu. Vet du @Fujoor vad för verktyg som behövs för att byta bandet?
Modulen Àr urverket inklusive display för digitala ur. Modulen sitter i boetten och sen sitter bezeln utanpÄ.Det Àr vÀl klockan minus bezel och band typ...
Vanlig skruvmejsel. Fast du behöver tvÄ st. En för att hÄlla fast och en för att skruva medHar bestÀllt gummibandet till min svarta stÄlis nu. Vet du @Fujoor vad för verktyg som behövs för att byta bandet?
Trevligt, dÄ vet jag. TackVanlig skruvmejsel. Fast du behöver tvÄ st. En för att hÄlla fast och en för att skruva med![]()
En av de bÀsta squaresen!Dagens nykomling!
![]()
Hur upplever du lÀsbarheten pÄ stÄlisens negativa display? Köpte resinvarianten men var inte helt övertygad. Denna kanske Àr bÀttre?Vilken dag, nu trillade det in en till
![]()
![]()
![]()
![]()
Har knappt hunnit ha den pÄ mig men att lÀsbarheten skulle vara dÄlig eller sÄ var inget jag reagerade över pÄ den korta stundenHur upplever du lÀsbarheten pÄ stÄlisens negativa display? Köpte resinvarianten men var inte helt övertygad. Denna kanske Àr bÀttre?![]()