• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jo, nu fick jag nog till det! Mycket roliga mods man kan göra. Fick hem en billig Square idag som jag funderar pÄ att modda.
Jag sÄg en ny variant hÀromdan, svart med vita rutor elr hur man ska förklara det?
Bara en sÄn bezel med svart band till borde bli ballt pÄ en helsvart square tex :)

Jag sÄg en ny variant hÀromdan, svart med vita rutor elr hur man ska förklara det?
Bara en sÄn bezel med svart band till borde bli ballt pÄ en helsvart square tex :)

Jag tyckte den hÀr gula Àr sÄ sjukt ball!

Screenshot_2020-06-02-20-00-40-235_com.android.chrome.jpg

Rangeman frÄn tidigare idag. Avskydde den första gÄngen jag köpte den. Nu kan jag för mitt liv inte förstÄ varför :) en del av charmen med den hÀr hobbyn.
IMG_20200602_152314.jpg
HĂ€rligt!

Jag Àr inne pÄ min tredje och nu Àr det en keeper! :) Minns inte riktigt varför jag sÄlde dem tidigare. Lite stora, men med natoadaptrar funkar det Àven för mig. Gillar den vÀldigt mycket!

NÄn som har bilder pÄ sin "Blackout Rangeman", Àr lite sugen pÄ en sÄn. Gillar normalt inte negativ display, men den Àr sÄÄ snygg!

NÄn hÀr som lyckats fÄ tag pÄ specialutgÄvan i samarbete med NASA, DW5600NASA20?
Jag var alldeles för sen pÄ bollen tyvÀrr...

Gillar verkligen blackout varianterna! Har inte köpt nÄgon G-shock Àn men hoppas pÄ fÄ lite inspiration hem att hÀnga i den hÀr trÄden lite.

NÄn som har bilder pÄ sin "Blackout Rangeman", Àr lite sugen pÄ en sÄn. Gillar normalt inte negativ display, men den Àr sÄÄ snygg!

Jag har sett blackouten och den positiva sida vid sida i butiken...
Jag har haft den positiva...
Blackouten Àr lÀttlÀst i bra ljus men klockan ser MINDRE ut Àn den positiva ;)
Den Àr stealthy och har mer HA-begÀr Àn den vanliga positiva.
Titta pÄ bÄda tvÄ i samma butik och vÀlj en... du blir inte besviken! :cool:

NÄgon som har ett extra kit till Gw-9400 till salu? Helst blÄtt (kanske rött/gul) :)

(bara bezel kan funka med)

Tillbaka
Topp