Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar att cirklarna har en annan nyans i displayen. Gör mycket pÄ den dÀr klockan!
Du vet vad jag sagt om den dÀr klockan... Sluta lÀskasPromenad med camo och ungen.
HÄller med. Gillar Àven att texten nere Àr gul. DÄ gÄr det ju att byta till bÄde gula och röda klÀder pÄ den!Gillar att cirklarna har en annan nyans i displayen. Gör mycket pÄ den dÀr klockan!
Haha, ja. En riktigt smakfull och funtionell fÀrgkombo pÄ den!HÄller med. Gillar Àven att texten nere Àr gul. DÄ gÄr det ju att byta till bÄde gula och röda klÀder pÄ den!
RĂ„kade bli en till G-Shock!
MTG B1000B
Tror inte det gÄr faktiskt...Vet nÄgon hur man kollar batterinivÄn pÄ sin stÄlis utan att gÄ via appen?
Lite trist faktiskt!Tror inte det gÄr faktiskt...
Jo. Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med. Men det Ă€r nog typ det enda jag saknar i den modulen.Lite trist faktiskt!
Ja samma hĂ€rJo. Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med. Men det Ă€r nog typ det enda jag saknar i den modulen.
Jag hÄller med sitter jÀkligt skönt ocksÄ!Den Àr bra sexig.
Ajemen, eBay UK för att slippa vÀnta.
Testa med tex âG shock steel bezelâ sĂ„ lĂ€r du fĂ„ upp nĂ„gra olika sĂ€ljare som har delarVet du vad sökte pĂ„ nĂ€r du köpte? Kommer inte riktigt pĂ„ vad jag ska anvĂ€nda för sökord.
Testa med tex âG shock steel bezelâ sĂ„ lĂ€r du fĂ„ upp nĂ„gra olika sĂ€ljare som har delar
Jo, nu fick jag nog till det! Mycket roliga mods man kan göra. Fick hem en billig Square idag som jag funderar pÄ att modda.