Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra duo. Vart hittar man sÄna dÀr kÀcka stÀll?
Precis uthÀmtad pÄ posten, vÀldigt icke-svart.
![]()
Jag var pÄ Magnussons Ur hÀr i Gbg och provade en Seiko Samurai Srpd-09 med ion-coating och tanten som jobbar dÀr var rÀtt trevlig... jag pÄpekade att jag har tvÄ soldrivna Shocksoch undrade om de sÀljer sÄnna stÀll... (vet att de inte gör det).
Tanten sa att hon har rÀtt mÄnga över och stoppade tvÄ stycken i en plastpÄse sÄ jag fick de gratis
NÄn Seiko-dykare blev inte köpt dÀrifrÄn eftersom jag hittade den pÄ nÀtet 1000 kr billigare....![]()
Aldrig fel med lite extra lull. En del butiker Àr vÀldigt generösa och delar ut smÄprylar bara man tittar i en monter.
Den modellen gör sig bra i gult. Ăr det samma som @MaBr?
Verkligen, ja jag tror det. Köpte denna beggad pÄ k&s fÀrdigmoddad dock.
Jaa den Àr riktigt snygg! Magisk röd fÀrg Ä siffrorna ser ut att svÀvaDen röda Àr schnygg alltsÄMisstÀnker att vi bjöd mot varandra pÄ den..
![]()
En kaffe medan nya beatern fÄr radiosignalsmottagning... Och det verkade funka... Men det stÄr inget som det gör tex pÄ en square...?
Betyder dom streckenovanför PS att den har mottagning?![]()
![]()
Gött! TÀnkte det.. För nu gÄr den pÄ sekunden rÀtt. Det gjorde den inte innanYes, den dÀr stapeln ovanför PS indikerar att radisynken Àr lyckad.
Indikerar PS att synken Àr lyckad? Trodde det skulle stÄ RCVD dÄ.Yes, den dÀr stapeln ovanför PS indikerar att radisynken Àr lyckad.
PS = power save, dvs. att den stÀnger av displayen efter en viss tid av totalt mörker och vaknar till liv igen nÀr den utsÀtts för ljus (eller knapptryckning). PÄ de flesta modeller ska det stÄ RCVD om den har synkat men Rangeman och sÀkert fler modeller verkar ha en lite annorlunda lösning.Indikerar PS att synken Àr lyckad? Trodde det skulle stÄ RCVD dÄ.
Tror som du, PS stÄr vÀl för powersave.Indikerar PS att synken Àr lyckad? Trodde det skulle stÄ RCVD dÄ.
Indikerar PS att synken Àr lyckad? Trodde det skulle stÄ RCVD dÄ.
Ah, lÀste ditt inlÀgg för fort!Jo men en triangelformad stapel ovanför PS indikerar att synken har varit framgÄngsrik.
PS = power save, dvs. att den stÀnger av displayen efter en viss tid av totalt mörker och vaknar till liv igen nÀr den utsÀtts för ljus (eller knapptryckning). PÄ de flesta modeller ska det stÄ RCVD om den har synkat men Rangeman och sÀkert fler modeller verkar ha en lite annorlunda lösning.